Ik weet het zeker: ik voel het kindje!

Ik ben nu ruim 14 weken en ik voel de kleine al. Het begon rond 13 weken... soort duwend gevoel. Maar elke dag wordt het sterker en meer.
Ik weet het echt zeker dat ik de baby voel. Zo vroeg al, maar wel heel erg genieten! Dan weet je weer: "Het leeft en beweegt, dan gaat het goed!"
Voelen jullie al wat? Ik ben natuurlijk wel één van de moeders die het verst zwanger is, maar zeevang: jij dacht toch ook al eens iets te voelen?

xxx

ooo heerlijk. ik kan niet wachten tot het zover is. Heb 2 weken geleden heel even wat gevoeld maar daarna niet meer. Mijn darmen spelen heel erg op dus die krampen en dat gerommel overstemt de kleine.
Ik moet nog even gedult hebben.

Geniet er maar lekker van !!!

Hoi,

Wat leuk dat je je kindje voelt.
Speciaal gevoel weer.
Ik ben nu 13 weken zwanger en ik heb nog niet echt duidelijk wat gevoeld.
Met de zwangerschap van mijn dochtertje voelde ik het met 15 weken.
Het is nu wachten tot het moment dat ik ons kindje voel..we kunnen haast niet wachten tot het moment dat we ons wondertje voelen in mijn buik.

Liefs

Hoi!

Ik ben nu dik 14 weken zwanger van een tweeling.
Denk ook dat ik af en toe wat voel..! Het kan toch niet mijn maag zijn die de hele tijd aan het grommen en duwen is..?! Buikje begint ook echt te groeien nu, maar dat mag ook wel bij twee...;)

Groetjes!

Hoi!

Ik ben nu dik 14 weken zwanger van een tweeling.
Denk ook dat ik af en toe wat voel..! Het kan toch niet mijn maag zijn die de hele tijd aan het grommen en duwen is..?! Buikje begint ook echt te groeien nu, maar dat mag ook wel bij twee...;)

Groetjes!

wow wat leuk!
Ik ben nu 14 plus 3 dagen en kan echt niet wachten! lijkt me inderdaad fijn om steeds die bevestiging te krijgen dat alles goed zit..
Ik voel zelf nog niks maar mijn buikje begint al wel echt te groeien nu.. super spannend allemaal

Hoi hoi,

Ben nu ruim 14 weken (dinsdag 15) en volgens mij voel ik het ook af en toe. Het voelt anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Toen voelde het als bloepjes (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Maar nu lijkt het of er af en toe iets heen en weer beweegt en duwt.

Morgen weer naar de vk, vorige keer zeiden ze dat het helemaal nog niet kon, maar ik weet wel beter.

groeten.

Terug
Bovenaan