Ik weet het zeker: ik voel het kindje!

Mijn vk zei dat het wel degelijk kan! En dat was bij 13 weken. dus gewoon lekker genieten als je het voelt, want als moeder weet je zelf heel goed of het je kindje is of niet.

Ja ik voel de kleine ook al bewegen, boempjes inderdaad. Gebeurt als ik 's avonds rustig op de bank lig met mn hand op mn buik (op de plek waar ik denk dat de kleine is) Heerlijk en NATUURLIJK kan het. Oh ik ben nu 14 weken zwanger, maar voelde het al bij 12 weken. Het is mn 3de kindje, dus wat makkelijker te herkennen misschien.

Groet,
Carola

Hallo

Ik vind het wel grappig dat ik dit nu lees, ook ik heb het gevoel dat ik af en toe iets voel! Ik dacht het kan niet, maar nu heb ik mijn bevestiging!!
Mijn dochter voelde ik ook al met 16 weken en dat schijnt ook al vroeg te zijn voor de eerste maar nu weet ik het zeker! Ik zit nu te schrijven en voel heel zachtjes dat gefriemel in mijn onderbuik haha.

xxx

ik heb de kleine met 12 weken al een keertje gevoeld, laatste week voel ik het iedere dag regelmatig! Ben morgen 17 weken, en de kleine vermaakt zich wel hihi!
Zit nu ook rustig op de bank en voel steeds wat kloppen, heerlijk!

Terug
Bovenaan