Ik weet niet meer zo goed wat ik er van moet denken??

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande moeders...

Ik heb een vraagje ik ben volgens de dokter 8 weken zwanger...Heb ik een afspraak gemaakt om een echo te maken van de kleine ..
Konden ze hem/haar niet vinden ...ik meteen teleurgesteld en echt huilen ik had het gevoel dat het aan mij lag..
Ging hij me ook nog bang maken ja kan allemaal fout gaan we zien nix....hij zei het ook echt HARTELOOS..
Heeft  iemand dit ook een keer meegemaakt...asjeblieft laat het me  weten want ik weet het niet meer..

Trouwens is mijn eerste kind en ben 21 jaar oud..!

Groetjes  

hoi

heb je wel een nieuw afspraak gemaakt voor echo,want het kan zijn dat er iets voor ligt   of zo of buiten baarmoeder zwangerschap,misschien zien ze het de volgend keer wel gewoon.gr wwendy

Ja ik wel een nieuwe afspraak gemaakt moet volgende week terugkomen ...maar dat is toch niet gezond buiten baarmoederzwangerschap?

Hoop dat we dan wel wat zien ...maar ik voelde me heeeeel heeeeel verdrietig maar ik bekijk het nu allemaal positief komt allemaal goed...

toch!

Groetjes...

quote: Zoraida reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 20:27:43'));

Ja ik wel een nieuwe afspraak gemaakt moet volgende week terugkomen ...maar dat is toch niet gezond buiten baarmoederzwangerschap?

Hoop dat we dan wel wat zien ...maar ik voelde me heeeeel heeeeel verdrietig maar ik bekijk het nu allemaal positief komt allemaal goed...

toch!

Groetjes...

hoi

Ik zou je niet te druk maken hoor het gebuert wel vaker dat ze het niet zien in het begin,en bbz is   niet goed nee maar dat zal het wel niet zijn hoor,wanneer moet je nu weer?gr wendy ikzelf heb 17 april 1e echo en ben dan bijna 8 weken ,oja hebben ze inwendig gedaan bij je bij mij vorige keer wel en toen zagen ze het wel misschien dat het daar aan lag

Hej Zoraida!

Maak je alsjeblieft niet zoveel zorgen!
Ik kan het me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt want ik heb het precies zo meegemaakt!!!!!

Ik was ook 8 weken en ze vonden neits op de echo, moets net als jij een week later terug komen.. Heel die week hebben we ons gek gemaakt over windeideren en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen e.d. Maarrr let op, een week later vonden ze meteen onze kleine meid!!!

Omdat het nog zo klein is gebeurd dit zo vaker, dus maak je niet druk het komt echt goed!
Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger dus zo zie je maar!

Veel plezier bij je volgende echo! Komt goed!

Liefs Lot

Ik heb hier de afgelopen weken veel vrouwen gezien waarvan op de eerste echo niets te zien was. En helaas ook genoeg vrouwen die met een harteloze echografist(e) te maken hebben gehad. Voor hun is het routine, maar vervelend is het wel. Je komt ten slotte vol verwachting binnen en zeker de eerste echo is het allerspannendste.

Ik heb zelf ook wel meegemaakt dat ze nogal harteloos en nuchter waren en dan ga je inderdaad erg verdrietig naar huis. In mijn geval heb ik toen de verloskundige gebeld en die heeft me gerustgesteld. Je kunt dan even je verhaal kwijt en krijgt gelijk wat meer informatie.

Sterkte meid en probeer inderdaad op positief te blijven. Realiseer je dat 9 van de 10 beginnende zwangerschappen toch echt een compleet gezond kindje wordt.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Heb je een uitwendige of inwendige echo gekregen?
Toen ik ongeveer tussen de 7 en 8 weken zwanger was, kreeg ik ook een echo.  Maar op de uitwendige echo kon de vk ook niks ontdekken behalve alleen maar darmen. Toen kreeg ik een inwendige echo en daar was wel iets op te zien.

Ik hoop voor je dat alles goed komt, mocht het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaan, trek meteen aan de bel als je heftige steken of krampen voelt.

Groetjes,
Lidewij

Hoi Zoraida,

Net als Lidewij heb ik ook een inwendige echo gehad, omdat op de "normale" echo niks te zien was (en ik was al 11 weken). Omdat ik nogal onzeker was of ik echt wel zwanger was, was mijn eerste gedachte: zie wel, er zit niks. Maar het schijnt veel voor te komen dat je via de buik niet altijd iets ziet (zie ook de andere reacties). Mijn vk vroeg gelijk of ze een inwendige echo mocht maken en daar was goed op te zien dat er toch echt wel een klein ukkie zat. Vraag anders zelf om een inwendige echo, als er weer niks te zien is.

Sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan