Heb paar weken geleden miskraam gehad,was ong 7 wk zwanger. Ben nu nog aan t vloeien. Omdat ik nog steeds aan t vloeien ben, ben ik afgelopen dinsdag naar gynaecoloog geweest. Baarmoeder was schoon, maar volgens hem kan het dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn geweest, hij wist t niet helemaal zeker. Heb ook helemaal geen buikpijn ofzo gehad, dus als het een bbz is geweest, heb ik dus wel geluk gehad,want dan is het waarschijnlijk 'vanzelf' weg gegaan. Heb ook bloed geprikt ivm hormoon. Vandaag uitslag. Gyn zei dus hetzelfde als bij de controle dinsdag. Er was dus wel een zwangerschap en dat kon dus ook een bbz zijn geweest. Ik moet dus volgende week weer bloed prikken en dan gaan ze kijken of het hormoon gedaald of gestegen is. Als het gedaald is, zou dit goed zijn (toch?)
(Vragen komen meestal als je al thuis bent....)
Ik had gisteren last van linker eileider, geen pijn ofzo. Dit is normaal volgens hem, omdat alles nog aan t 'werken' is. Ik had gevraagd of ik nog buikpijn kon krijgen. Ja dus. Als dit zo is dan zou ik gelijk naar t ziekenhuis moeten.
Vloeien kan nog wel aanhouden tot er weer een cyclus is.
Maar nu begrijp ik enkele dingen niet.
-Als ik nog buikpijn zou krijgen, dus er zit nog iets, waarom doen ze er nu dan niet iets aan?
-Waarom wordt ik niet gecurreteerd? Of kan dit niet met een bbz
Ik wil er vanaf zijn. Dat ik een miskraam heb gehad, oke dat heb ik wel verwerkt. Maar de nasleep ervan. Wil gewoon weer verder met proberen zwanger te raken. Ik wordt hier ook zo depri van. En dat vloeien, nu al bijna 3 weken, ben er nu wel eens klaar mee. Ik mag toch wel gewoon tampons gebruiken? Nog niet gedaan, maar wel makkelijk met sporten natuurlijk (ook nu al aantal weken niet gedaan door dit 'gedoe&apos.
Iemand advies of uitleg?
(Vragen komen meestal als je al thuis bent....)
Ik had gisteren last van linker eileider, geen pijn ofzo. Dit is normaal volgens hem, omdat alles nog aan t 'werken' is. Ik had gevraagd of ik nog buikpijn kon krijgen. Ja dus. Als dit zo is dan zou ik gelijk naar t ziekenhuis moeten.
Vloeien kan nog wel aanhouden tot er weer een cyclus is.
Maar nu begrijp ik enkele dingen niet.
-Als ik nog buikpijn zou krijgen, dus er zit nog iets, waarom doen ze er nu dan niet iets aan?
-Waarom wordt ik niet gecurreteerd? Of kan dit niet met een bbz
Ik wil er vanaf zijn. Dat ik een miskraam heb gehad, oke dat heb ik wel verwerkt. Maar de nasleep ervan. Wil gewoon weer verder met proberen zwanger te raken. Ik wordt hier ook zo depri van. En dat vloeien, nu al bijna 3 weken, ben er nu wel eens klaar mee. Ik mag toch wel gewoon tampons gebruiken? Nog niet gedaan, maar wel makkelijk met sporten natuurlijk (ook nu al aantal weken niet gedaan door dit 'gedoe&apos.
Iemand advies of uitleg?