Ik weet t niet meer hoor

quote: jessica1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 14:52:47'));

Hoi Bieb,

Ik heb vorig jaar oktober een bbz gehad. Ik was gestopt met de pil in augustus en bleef na mijn menstruatie vloeien. Na 3 weken ging naar de huisarts en die zei dat dat normaal was als je met de pil was gstopt (was niet mijn eigen ha, en achteraf gezien had deze het goed mis) Ondertussen vloeide ik al 7 weken en kreeg ik steeds meer buikpijn, soms klapte ik gewoon dubbel van de pijn. Ondertussen weer bij ha geweest, deze keer wel die van mij en die kon het niet verklaren, ze heeft meerdere keren een inwendig onderzoek gedaan en daar verkrampte ik helemaal van, dus besloot ze me door te sturen. In ziekenhuis geprikt en toen bleek ik hormoon in mijn lijf te hebben. Goed nieuws dacht ik. We hadden 3 optie, 1)miskraam 2)goede zwangerschap maar erg pril 3)bbz. Ik moest de volgende dag terug komen om te kijken of mijn hormoon gestegen was. Dat was achteraf maar in verhouding te weinig om er vanuit te gaan dat het een gezonde zwangerschap was. Twee dagen later weer prikken en weer was het wat gestegen, die gynecoloog zei gewoon ach mevrouw u heeft een miskraam gehad, laat donderdag nog maar een bloed prikken en dan zalhet wel gedaald zijn. Wat was ik kwaad op die man! Maar op dinsdag klapte ik weer dubbel van de pijn en heeft mijn moeder me naar het ziekenhuis gereden. Daar weer onderzocht maar men kon niets vinden. Gelukkig was er een vrouwelijke gynceloog die besloot een kijkoperatie te doen bij mij. Bleek ik een bbz te hebben. Ik had een halve liter bloed in mijn buik en het vruchtje zat in mijn rechter eileider. Ze hebben alles kunnen behouden maar toch. Heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen.. Wat een domper zeg.. Maar goed, toen ik uit het ziekenhuis was moest ik 3 weken lang 2x in de week bloed laten prikken om te kijken of mijn hormoon zakte, en dat was het geval. Ben blij dat alles is goed gekomen maar toch.. We zijn nu weer druk aan het klussen voor de tweede, we hebben al een gezonde dochter van 2 jaar. Maar door dit hele gebeuren is wel bijna mijn relatie op de klippen gelopen. Geestelijk heb ik best een klap gehad en mijn partner verwerkt het op een hele andere manier dan ik. Gelukkig zijn we alles te boven gekomen en gaan we er weer voor. Ik hoop dat het voor jou allemaal goed komt en dat het er vanzelf afkomt.. Sterkte de komende tijd en duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn..

Groetjes Jessica

Wat kunnen dokters toch lomp zijn!!! Ben blij dat t toch goed gekomen is met je, en dat t nu goed gaat met je relatie. Hopen dat je snel zwanger bent.
Ik heb dus dinsdag weer bloed geprikt, vorige week dinsdag ook, dus 1x in de week. Morgen uitslag.
Ik vloei dus nu al 3,5 week. Misschien zit er wel een ongi bij, weet ik veel. Gyn zei dat t op kon houden als de volgende cyclus kwam, maarja wanneer is die? Als ik dat s wist, dan is t allemaal wat minder klote. Morgen nog maar eens goed doorvragen. Heb verder geen pijn meer ofzo. Voel me ook beter (was een beetje lamlendig, nergens zin in). Maar nu weer aan t sporten enzo. Ik hoop toch dat ik snel weer kan gaan klussen. Wil gelijk weer proberen!
Misschien zien we elkaar snel op de zwangerenforum!!
Jij ook succes!

Terug
Bovenaan