ik weet t niet meer

Hoihoi,

Ik zie dat je zegt dat je het liefst fulltime thuis zou zijn maar dat dit er niet in zit. ik weet natuurlijk niet precies waarom niet maar ik ben ook fulltime thuis. Wij dachten ook dat het niet mogelijk zou zijn maar we hebben de hypotheek omgezet en gekeken wat we aan toeslagen zouden krijgen als ik thuis zou blijven. We hebben nu wel een veel lager budget per week maar ik ben nu wel fulltime thuis. Misschien is het ook iets voor jou om te bekijken of het echt niet kan, want als je nu opvang moet gaan betalen wordt dat ook duurder. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel

groetjes Linda

Hoi,

Ik werk dus 32 uur in de week, in onregelmatige diensten maar wel op vaste dagen, dat heb ik kunnen regelen....op maandag past mijn moeder op, op donderdag gaat hij naar het KDV en in het weekend in papa thuis. En eens in de 3 weken als ik verplicht vrij moet zijn in het weekend dan past mijn schoonmoeder ook 1 dagje op (alleen is die nu depressief, dus geen leuk gezelschap!)

Maar goed, ben bezig met een andere functie binnen mijn bedrijf, waardoor ik alleen nog maar doordeweeks ga werken en op vaste tijden, dan gaat mijn zoontje er 2 dagen extra bij krijgen op het KDV. Oma blijft gewoon 1 dag oppassen....die wil dat veels te graag! Misschien dat m'n schoonmoeder ook mag oppassen, maar dan moet ze zich eerst laten behandelen!

Verder breng ik mijn zoontje naar het KDV en haalt mijn man hem op. Op maandag komt oma altijd bij ons thuis oppassen, we wonen gelukkig in dezelfde stad!

Groetjes
Angel

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2008 17:07:08'));
Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht, maar ik weet niet of dat gaat lukken hoor. Het gaat inderdaad om het financiele plaatje, ik verdien nu best wel wat, en als dat wegvalt, gaan we het niet redden. We hebben vorig jaar dit huis gekocht, heb geen idee of er dan wat mogelijk is in de hypotheek.
Wel vind ik het belangrijk dat ik nog wel kan leven zeg maar, ik wil niet ieder dubbeltje om hoeven draaien, maar het is een keuze die je maakt. Wel heel fijn dat je zo lekker bij Marissa kan zijn, lijkt me echt heerlijk, heb je ook geen bijbaantje of iets?
Het speelt ook mee dat ik het niet meer naar me zin heb op me werk hoor dat moet ik wel eerlijk zeggen, dus geniet echt als ik thuis ben!

Hoihoi,

Ik zie dat je zegt dat je het liefst fulltime thuis zou zijn maar dat dit er niet in zit. ik weet natuurlijk niet precies waarom niet maar ik ben ook fulltime thuis. Wij dachten ook dat het niet mogelijk zou zijn maar we hebben de hypotheek omgezet en gekeken wat we aan toeslagen zouden krijgen als ik thuis zou blijven. We hebben nu wel een veel lager budget per week maar ik ben nu wel fulltime thuis. Misschien is het ook iets voor jou om te bekijken of het echt niet kan, want als je nu opvang moet gaan betalen wordt dat ook duurder. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel

groetjes Linda

Terug
Bovenaan