Ik weet totaal niet meer waar ik thuishoor!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Het wachten valt me zwaar, morgen naar de HA, en dat is geen minuut te vroeg.

Het bloeden is gisterenavond gestopt, alleen nog een klein beetje bij het afvegen maar dat is te verwaarlozen. 3 dagen soort ergere menstruatie gehad, geen krampen maar klontertjes, sliertjes en helder bloed.

Bij mk lees je meestal echt veel bloedverlies en krampen, dat heb ik niet gehad, was wel erger dan gewone menstruatie.

Moet ik bij zwanger worden of zwanger zijn. Ik hoop zo dat ik morgen uitsluitsel heb, alles is beter als deze onzekerheid.

Groetjes talke

Iedereen hoort hier thuis, ook al ben je zwanger en hopelijk hoor je ook thuis bij het zwanger zijn forum. Moeilijk zeg die onzekerheid en dat afwachten.
Sterkte meis!!!!

sluit me geheel bij Deez aan hoor!! Ik ben zwanger maar ben ook gewoon hier!!
Ik wens je morgen heel veel succes en hopelijk heb je dan wat meer zekerheid!
sterkte hoor!

liefs sweety (7w zw)

Hoi Talke,

Ik hoop dat je dit nog leest voor morgen.
Ik wens je in ieder geval heeeeel veel succes en sterkte morgen bij de huisarts.
Ik hoop voor je dat je morgenavond goed bericht hebt,laat maar wat weten!!
Ik denk aan je!!

Liefs,Swinnie

He Talke,
Heel veel succes morgen..ik hoop positief nieuws voor je.
Maar bovenal duidelijkheid he!
Ik zal aan je denken, en we horen het wel van je terug.
Liefs R

Hoi Talke,

wat een rotdagen moeten dit zijn voor jou, ik wilde nu eigenlijk alleen maar ff lezen op het forum, maar op jou verhaal wilde ik toch wel even reageren. ik zal voor je duimen en hoop dat alles ondanks de afgelopen dagen toch nog goed is!!!!
succes deze laatste uren voor je naar de dokter gaat en hopenlijk heb je daarna meer duidelijkheid.

groetjes Nicole

Hey Talke,

Dit moet inderdaad vreselijk voor je zijn, dat wachten is slopend! Je was zo onzeker en verrast blij toen je zwanger bleek. Ik hoop zo voor je dat je dat nog steeds bent. Heel, heel, heel erg veel sterkte en ik duim voor je dat het allemaal goed komt.

En of je nu wel of niet zwanger bent, je bent hier toch altijd welkom??! Wij (niet zwangeren) willen juist weten hoe je je voelt en wat er met je gebeurd.
Beetje een overbodige opmerking; maar probeer wat te slapen vannacht. Als je zwanger bent heb je je rust nodig! (altijd van het positieve uit gaan!)

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan