Ik weet totaal niet meer waar ik thuishoor!

Dag lieve meiden,

ik ben bijna de dag door. Ik hoop echt dat ik morgen duidelijkheid heb. Het is toeval dat mijn mannetje en ik dus vakantie hebben. 2 weken hebben we nu bijna weggegooid, hoop dat we van de laatste week iets kunnen maken.

Duim maar voor ons dat we ons kunnen opmaken voor de volgende ronde.

groetjes
talke

veel sucses morgen en denk niet gelijk het alle ergste ook als is dat soms zo
ik heb mij me eerste ook bloed verlies gehad 2 dagen   en dag jah hoor weer een mk en ik naar de huisarts en bloed moets ik daar achter laten en volgnde dag belde ze me en zijd ehe tis bloed van je baar moeder want
en dat kwam door me vriend hij is beetje groot geschapen dus dat kon de oorzaak zijn misschien   verkeerden vrij maneer aangenomen nou veel sucses en ik duim voor je
daantje

Hoi hoi,

Ik maak nu hetzelfde mee. Ik heb vanmorgen daarom een echo gehad, maar er was weinig te vertellen. Je kon een vruchtje zien van 4 wk, maar ik had nu eigenlijk 7 wk ver geweest. En van een vruchtje van 4 wk kunnen ze niet zeggen of het leeft. Het is allemaal heel raar. Volgende week mogen we terug komen voor een nieuwe echo, ik hoop dat we dan meer te weten komen. Ik was er zelf al vanuit gegaan dat ik een mk had.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan