IK WIL BEVALLEN!!!

Ik ben nu 40.2 weken en ik ben het zat. Ik wil ons kindje!!! Ik heb ontzettend last van mijn rug, kan niet meer slapen, ben doodop en heb er zo geen zin meer in.... (ff klagen ;)

Vandaag naar de vk geweest. De baby zat nog goed. Al die harde buiken (ik heb er echt heeel veel) wil niets zeggen. Mijn baarmoeder is gewoon geirriteerd, waardoor die harde buiken komen. Ze wilden nu niet strippen omdat dit niet veel zin had, ik er waarschijnlijk alleen veel last van zou krijgen. Maandag moet ik weer terug naar de vk en dan gaan ze waarschijnlijk wel strippen. Ik heb al de hele zwangerschap gezegd dat de baby de 11e zou komen, dus ik ben benieuwd, want dit is dus maandag.
Ze hadden een afspraak gemaakt voor vrijdag de 15e in het ziekenhuis, voor de controle en dan zou ik de 18-20e ingeleid worden. Nou daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Ze had me beloofd de 15e uiterlijk in de leiden. Nou zetten ze de afspraak om voor donderdag de 14e. En dan moet ik het zelf maar regelen in het ziekenhuis dat ze me de 15e willen inleiden, maar er is dus ook kans dat ze dit niet doen. Bah, vind het zo flauw! Als het ziekenhuis zegt dat ze dit niet doen, dan gebeurd het dus niet en heb ik pech :(
Maar goed, ik hoop dat ik gewoon zelf op eigen krachten van te voren beval.

Zo, nou ben ik weer klaar met mijn gezeur :)

Ik doe met je mee!! Ik wil ook bevallen en wel vandaag nog! Ben het zooo zat!!
Ik hoop voor je dat de bevalling ineens spontaan op gaat zetten meis! Ik hoop ook dat het uiterlijk maandag voor je word! Dan hoef je tenminste niet ingeleidte worden!
Probeer idd op je strepen te staan in het ziekenhuis. Maar makkelijk zal het niet worden denk k!
Nou meis kop op...... En klaag maar raak, we doen het allemaal!!! :D

Liefs

Ik doe met je mee!! Ik wil ook bevallen en wel vandaag nog! Ben het zooo zat!!
Ik hoop voor je dat de bevalling ineens spontaan op gaat zetten meis! Ik hoop ook dat het uiterlijk maandag voor je word! Dan hoef je tenminste niet ingeleidte worden!
Probeer idd op je strepen te staan in het ziekenhuis. Maar makkelijk zal het niet worden denk k!
Nou meis kop op...... En klaag maar raak, we doen het allemaal!!! :D

Liefs

heeeerlijk he dat zeuren en klagen!!!! o ik herken je gevoel enorm!!! ik wil ook!!!! ben nu 39+1 en wil ook bevallen. op de 13e heb ik mijn volgende afspraak met de vk en dan vaag ik ook of ze me willen strippen!! nu maar hopen dat ze dit willen doen(of dat we eerder bevallen) iig heeel veel succes en we lezen het wel de 11e hihi

kus kus inge

Stiekum hoop ik ook dat het gaat komen. Jullie zijn wel wat verder dus ik hoop dat het snel gaat komen voor jullie. Ik ben pas bij 37 weken.
Maar heb het ook wel gehad. Met 3 andere kids die hier nog rondlopen en een verkoudheid die op komt zetten, heb ik het zwaar gehad!
Succes allemaal met de laatste loodjes...

Ja is niet zo fijn als je verkouden bent nu, daar heb ik gelukkig allemaal geen last van.

Strippen voor de 41 weken heeft geen zin zeiden ze...dus vandaar dat ze het vandaag niet hebben gedaan.

Ja en op mijn strepen staan, dat ga ik echt wel doen in het ziekenhuis, maar toch hebben hun het laatste woord hè. Als ze het niet doen, dan heb ik pech.

Hoi

Ik ben het ook helemaal zat en wil bevallen
Mij wilde ze net ook niet strippen
had 1cm onsluiting maar moet vanzelf op gang komen

nu heb ik weer een afspraak voor woensdag staan
maar hoop dat ik eigenlijk gewoon beval het weekend

sterkte allemaal..

groetjes Mel

Terug
Bovenaan