IK WIL BEVALLEN!!!

Wat raar dat je nu zelf met het ziekenhuis moet onderhandelen. Ik dacht dat er net een dik rapport over zwangerschap- en geboortebegeleiding naar minister Klink gestuurd was??? Waarom hadden ze de 15-de met je afgesproken? Medische reden?

Nou sterkte. Ik hoop dat het snel mag komen.

Zelf hoop ik op vandaag. Dat zou dan 8 dagen voor de uitgerekende datum zijn en dat is de termijn dat mijn andere 2 kinderen geboren zijn. Dus een beetje teleurgesteld werd ik vanochtend wel wakker. Maar goed.

ff een ractie van een maartmams
Helemaal eens met swiepie trouwens.
En dat strippen voor de 41ste week geen zin zou hebben is klinkklare onzin, dit heeft te maken met of de baarmoedermond al dan niet rijp is, dat heeft mijn VK me tenminste verteld.
En als jij de 25de had afgesproken, dan hebben ze zich daar maar aan te houden!
Lekker op je strepen gaan staan hoor meid, iedereen zegt toch steeds dat je goed voor jezelf moet zorgen? Straks moe, geirriteerd en met weinig energie aan een bevalling beginnen lijkt me in dat opzicht niet zo'n goed plan...'
Zooo, hee, is me dat een lange reactie geworden ;)
Succes!
Liefs

En dan nog wat vergeten ook ;)
Ik had net afgelopen week een dingetje over harde buiken op t maartforum gezet en daar ook over met mn VK gebeld. Als je elke 10 min een harde buik hebt moet je geweeon je VK bellen en als ze je betuteld bel je gewoon het ZK.
Als ik dat al moet met mijn 29+4, dan moet jij dat zeker zou ik zo denken....

ik wil nu ook wel bevallen.
zie er tegen op, maar ja moet er toch eens aangeloven he.
ben het wachten ook wel zat.
valt ook niet zoveel meer te doen.
bij de andere 2 was ik al bevallen.
dochter met 38 week zoon met 39 week en 2 dagene. nu ben ik 39 week en 3 dagen.
iedereen succes met het afwachten wachten wachten wachten wachten wachten

Kan iemand mij vertellen hoe voorweeen voelen. Het is mijn eerste kindje en ik voel de hele dag door, maar vooral s'nachts vanalles.
Meestal is dit als de kleine extreem druk is. Dan voel ik ik het hoofdje over mijn blaas heen wrijven.
Verder weet ik niet goed wat ik moet voorstellen bij voorweeeen.

Daarnaast wil ik ook zooo graag bevallen. Heb altijd gedacht dat het kidnje te vroeg zou komen en nu bereik ik over 2 dagen de 40 weken. Het kan me nu allemaal niet snel genoeg gaan. Iedere avond als ik naar bed ga, hoop ik dat het hele circus begint en ben ik teleurgesteld als ik s'ochtends weer wakker wordt zonder baby.

NOu ja, in ieder geval nog maximaal 2 weken :)

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan