Ik wil dit even kwijt


Soms weet ik het allemaal gewoon even niet meer
En dan denk ik het moeder zijn valt heel zwaar een kindje die de hele dag je aandacht wilt het huishouden wat ik niet eens afkrijg .. en dan ook nog een vriend die werkt en die te moe is wanneer die thuis komt
Ik zit vol van verdriet, ik ben bijna amper ergens vrolijk over ja wanneer ik met mijn kindje knuffel, of zie dat die vrolijk is maar voor derest geen leuke momenten meer met mijn vriend of hij is te moe ik weet het gewoon even niet meer en het voelt alsof het me allemaal te zwaar is
ik zit vol van emoties iemand misschien herkenning? Of Tips
 
Hoi, 
Sommige dagen herken ik dit gevoel wel. Mama zijn is nou eenmaal niet zo rooskleurig als het van tevoren lijkt of hoe sommige mensen het doen voorkomen.
Jammer genoeg word er vaak ook door moeders gedaan alsof het allemaal zo makkelijk is en ligt er een beetje een taboe op zeggen dat je het even niet leuk vind of het zwaar hebt.
Als je echt elke dag dit gevoel hebt, misschien toch eens met iemand gaan praten. Ook goed bij je partner aangeven hoe jij je voelt en om hulp vragen. 
Mannen hebben niet altijd door wat je echt nodig hebt, dus gewoon letterlijk de vraag stellen of hij jullie kindje even mee kan nemen zodat je wat rust hebt. 


Probeer te accepteren dat je huishouden even is, wat het is. Dit zal je een stuk rust geven.
Succes ermee! 
 
Dankjewel heel erg lief van je en ja dan denk ik dat ik beter met iemand kan praten het is ook wel eens een paar dagen er tussen dat het iets beter gaat maar ik zit met zoveel emotie dat mijn hoofd soms te vol zit ..
 
Ik herken het gevoel ook maar ik had een depressie gekregen naar de bevalling weet niet hoe oud jou kindje nu is ?
Maar ik zou even anders langs je huisarts gaan.
 
Ik vind de dagen thuis met mjn kinderen soms ook zwaar en ben blij dat ik ook een aantal dagen in de week werk. Ik weet niet of dat bij jou ook mogelijk is: even onder volwassenen zijn  en je kind onder de zorg van iemand anders. Of een dag in het weekend bij opa&oma zodat je samen met je partner even rust hebt? Klinkt voor mij als een depressie/overspannen. Geef je borstvoeding? Met flesvoeding kan het makkelijker zijn om de zorg over te dragen en hangt er minder van jou af (makkelijk gezegd door mij: ik had toch niet genoeg productie). Ik probeer zomaar wat tips te geven, hopelijk heb je er wat aan. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan