Ik wil gewoon mijn verhaal ff kwijt.

Hallo Mamaruth

Ook ik ben via je zus op dit forum terechtgekomen.
Meid wat een moeilijke tijd hebben jullie gehad.
Een tijd van vreugde steeds uitlopend in GROOT VERDRIET.
Vreselijk om kinderen te moeten verliezen.
Wat fijn dat je weer zwanger bent en dat je het vertrouwen hebt dat jullie straks een gezond kindje in jullie armen mogen houden.
Ga inderdaad maar af op je moederlijke intuïtie.
Ik wil je (jullie) een hele goede zwangerschap toewensen en veel geluk voor de toekomst.
Ook jullie naaste familie alle goeds toegewenst.

Liefs, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.
Forum: 0-1 jaar Zomer 2006

Lieve mamaruth!
Een mama dat ben je al, al drie kindjes heb je gehad maar helaas heb je er geen 1 mogen houden. Van Anna lijkt me het aller zwaarst, zo'n meisje helemaal af.... Het is gewoon niet eerlijk. Wat sterk dat je gewoon door bent gegaan en je er niet door uit het veld hebt laten slaan. En nu weer zwanger, wat geweldig! Gefeliciteerd!!! Je zegt zelf al nu voelt het zo goed en nu komt het ook goed. Als jullie het niet verdienen nu dan weet ik het niet meer.
Heel veel succes met de bevalling over een paar maandjes!
Groetjes Lillian
(zomermama's 2006)

Dag meiden,

Wat een hartverwarmende berichten! En dat bij de eerste keer op het forum. Wat een geweldige zus heb ik toch ook hè, de allerbeste!
Met een brok in mijn keel sta ik op het punt om naar mijn zwangerschapssportuurtje te gaan.
Meiden heel erg bedankt voor jullie berichtjes!

liefs,
Ruth

ps. mijn man zat gister het verhaal ook met tranen in zijn ogen te lezen en vond jullie berichtjes ook zo geweldig!

Lieve Ruth,

Veel is al gezegd, woorden kunnen niet omschrijven wat jullie doorgemaakt hebben....... Tot tranen geroerd wens ik jou en je man het geluk en voorrecht om in het nieuwe jaar een prachtig mooi mensje mee te nemen naar huis. En jullie Anna zal trots zijn en vast en zeker de beschermengel worden van haar broertje of zusje, en zo is ze dan toch  ook op die manier weer  bij jullie.

Nogmaals, het allerbeste en met de steun van vrienden en een geweldige familie (als renske representatief is, zit dat wel goed!) en vooral elkaar zijn jullie al heel ver gekomen!

Take care
Susan (zomer 2006 forum)

Hoi Mamaruth,
Ik sluit me voor het gemak maar even bij de meiden hierboven aan. Ze hebben het mooi verwoord allemaal.
Heel veel sterkte!
Pas goed op jezelf en je kindje!
Liefs Nelleke    

Ook ik kom van het zomerforum vandaan. Heb eigenlijk niets toe te voegen aan de reacties hierboven. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en probeer te genieten van je zwangerschap. We horen het t.z.t. wel.

Groetjes,
Nelly mv Dean
zomermama 2006

Lieve Ruth,

ook ik ben hier techt gekomen door je zus van het zomer2006 forum,
Ik kan weinig toevoegen aan wat al is gezegt,  toch wil ik even zeggen   veel geluk, fijne laatste maandjes toegewenst!
en een goede bevalling staks!

liefs Jolanda mv Francesco (forum 2006)

hallo soms wil je gewoon even je gal spugen he ik heb 4 misktraamen gehad en een meisje van 41 weeken zwanger verlooren ook ik was naar 8 maanden weer zwanger wat vond ik het eng ik ging er op het laast helamaal aan onder door de stres spaning puffffffffff maar heb ook een gezonde zoon van 7 maanden nu hoor dus jijkrijg ook een gezond kindje groetjes jolanda

Terug
Bovenaan