<p>De titel zegt het al.. ik ben op zoek naar lotgenoten, mensen om erover te praten. </p><p>Ik heb dus een hele sterke kinderwens, en na veel aandringen en praten is onze zoon ( 2 ) geboren. Mijn vriend hield heel lang de boot af en ik heb zelfs even getwijfeld of hij er ooit aan toe zou zijn.. gelukkig kwam dat vanzelf en waren we in 2017 in verwachting.</p><p>Ik heb altijd een kinderwens gehad en het liefst een groot gezin. Daar ben ik inmiddels al wel afscheid van aan het nemen. Ik had nooit gedacht dat het willen gaan voor een tweede kindje net zo lastig of misschien wel lastiger zou zijn als voor de eerste.</p><p>Onze zoon is bijna 2 en al zeker een jaar heb ik alweer de kriebels. Maar omdat ik een jaar geleden een nieuwe baan ben aangegaan heb ik het op een laag pitje kunnen zetten, en heb ik die wens ook nooit uitgesproken. Nu vanavond dus wel.. en het antwoord was keihard nee.</p><p>Of mijn mening of wens er nog toe doet? Nee ik wil het niet dus het gebeurd niet. Ik heb gevraagd of hij er over na wil denken, over de voor en nadelen van een broertje of zusje en welk leeftijds verschil ideaal is. En ik heb aangegeven dat ik het verschrikkelijk zou vinden als onze zoon alleen moet opgroeien. <br />Ik had niet verwacht dat hij zo stellig en keihard nee zou zeggen.</p><p>ik ben trouwens sinds december gestopt met de pil, omdat ik veel lichamelijke en geestelijke klachten ondervond. Hij weet dit, en vanaf dat moment wil hij ook geen seks meer. Dat is uiteindelijk ook de reden dat ik vanavond naar zijn toekomstplannen met mij en ons gezin heb gevraagd.</p><p> </p><p>xx Kim</p>