A
Anoniem
Guest
ik mag niet hopen en ik wil niet hopen want dan valt het dadelijk tegen, maar met alle krampjes afscheiding, misselijkheidjes enz enz
hoop ik steeds meer, en meer en meer
en dat wil ik niet want dan krijg ik dadelijk zo'n klap in mijn gezicht maa rik kan er nix aan doen
sorry moest het even kwijt, jullie hebben denk ik hetzelfde gevoel of niet?
misschien doe ik morgenvroeg toch nog die ene test die ik heb liggen, heb van sensitest dip testen besteld dus die komen dinsdag pas, ivm pinksteren
kan ik maandag lekker niet testen.
zucht ik weet het ook niet meer ik kan geen kant op kijken of er lopen zwangere mensen rond en ik kan geen beweging maken of ik heb het gevoel alsof het raak is maar toch mag ik niet hopen
waarom doe ik het dan?
hoop ik steeds meer, en meer en meer
en dat wil ik niet want dan krijg ik dadelijk zo'n klap in mijn gezicht maa rik kan er nix aan doen
sorry moest het even kwijt, jullie hebben denk ik hetzelfde gevoel of niet?
misschien doe ik morgenvroeg toch nog die ene test die ik heb liggen, heb van sensitest dip testen besteld dus die komen dinsdag pas, ivm pinksteren
kan ik maandag lekker niet testen.
zucht ik weet het ook niet meer ik kan geen kant op kijken of er lopen zwangere mensen rond en ik kan geen beweging maken of ik heb het gevoel alsof het raak is maar toch mag ik niet hopen
waarom doe ik het dan?