ik wil het niet maar doe het toch

Was nog iets vergeten.
Ik weet niet of hij de geboorte nog gaat halen. Hij heeft longkanker met uitzaiingen naar de lymfeknoop tussen de longen, zijn ribben, nekwervels en sinds afgelopen dinsdag weten we dat er ook uitzaaiingen in zijn hersenen zitten. Kl*te. Hij is ook nog zo jong! Pas 55. Heel oneerlijk.
We weten het pas ongeveer een maand, dus we weten niet hoe snel het gaat. Hij krijgt nu chemo en bestraling, dus meer kunnen we niet echt doen, buiten afwachten.
(hmmm, niet echt vrolijk nieuws, wel?!)

55!!!!!!!!
oh ik vind het echt heel erg.
bah zeg
echt super zielig.Ik leef echt met je mee en hoop heel erg dat ie jouw kindje nog ziet hoor!!!!!

Ja, wij hopen ook dat hij er nog bij mag zijn. We hebben 'm daarom een drinkbeker gegeven. Kan hij elke dag zien waarom hij er flink tegen moet vechten! En dat doet ie wel.

natuurlijk doet hij dat maar van die chemo zal hij ook wel niet lekker worden denk ik.
toch is het zo oneerlijk he, zoiets wens je niemand toe.
en misschien voor hem wel extra moeilijk omdat hij weet dat hij het kindje misschien nooit zal ontmoeten.
ik hoop toch voor je dat het morgen een leuke dag wordt, wat zal jij in de belangstelling staan he

Terug
Bovenaan