Ik wil het zo graag vertellen..

Hoi Charlotje,

Heel herkenbaar, ook wij zijn niet gek van een feestje.. Dus ik heb me al in kunnen dekken door een bloed onderzoek te verzinnen.. Ik heb gezegd dat ik voor de komende onderzoeken beter niet kan drinken.. (héél erg dat ik moet liegen)

:( het is voor een goed doel

Ik ben nu 5 weken zwanger en we hebben het de naaste familie (ouders e.d. ) al wel verteld.
Omdat we onze mond niet kunnen houden.

geniet van je zwangerschap!!!!

liefs

Ha Pscl,

Lastig ik snap dat je het graag wil vertellen maar ook voorzichtig bent. Bij ons weet nu bijna iedereen dat ik zwanger ben. Ik vind een open boek en vind het fijne om mijn vrolijke maar ook verdrietige gevoelens te delen met anderen.

Succes met je keuze.

Ik zit ook te popelen om het te vertellen.
Bij toeval morgen een eerste echo. Dus misschien van het weekend even aanwippen bij mijn ouders.
Heb al een t-shirt liggen voor mijn zoon met de tekst: psst.. mijn mama heeft een baby in haaar buik.
Ben erg benieuwd. Mijn zoon rent altijd gelijk naar binnen bij mijn ouders, zodat opa of oma zijn jas uit kan doen. Ik kan niet wachten.

oh zo herkenbaaar!! ik wil het het liefste van de daken schreeuwen! in ons geval weet de beste vriend van alex het en mijn beste vriendin. We gaan het onze ouders vertellen op moederdag. onze zoon van net 1 krijgt dan een tshirt aan met de tekst:

Stoer ik word een grote broer!

en dan maar kijken wanneer het kwartje valt.

Hoi hoi,

Wij willen het pas vertellen na de eerste echo..
Alleen een stel vrienden weten het, maar daar gaan we mee op vakantie, dus wilden we wel even vertellen...

De rest moet nog ff wachten...

Groetjes,

an

Ik wil het ook vertellen, maar ben zo bang dat het fout gaat. Dus we wachten nog even. Maar het zal echt een hele grote verrassing zijn voor iedereen. Behalve mijn zus denkt iedereen dat mijn man nog gesteriliseerd is. Hij heeft echter in 2010 een hersteloperatie gehad. Niemand verwacht het. Mijn schoonouders hebben een vijver en het hek er omheen hebben ze net weggehaald, omdat alle kleinkinderen groot zij en de zwemdiploma's hebben. Mijn man heeft het naar de stort gebracht , dat denken zij. Wij hebben het echter in de schuur staan en geven het als cadeautje als we het vertellen. Ze zullen raar staan te kijken. Maar we wachten nog even.

Eerst wilde we het met een goede 8 weken echo vertellen, maar met alle verhalen hier en mijn eigen miskramen wachten we nog maar even.

Moeilijk je mond houden. Wij hebben het afgelopen dinsdag (ruim 8 weken zwanger) na de eerste echo mijn ouders ingelicht. Mijn broertje en schoonzusje vertellen we het van het weekend en hele goede vrienden van ons en verder moet iedereen maar even wachten tot de 3 maanden voorbij zijn. Nu mijn ouders het weten moet ik zeggen maakt het me eigenlijk ook niet meer zoveel uit als mensen er achter komen.
Voor de 3 maanden vertellen heeft idd het voordeel dat bij een evt. miskraam ook het verdriet gedeeld kan worden. Ach, voor je het weet zijn die 3 maanden voorbij en kun je het van de daken schreeuwen!!!!

Terug
Bovenaan