Ik wil me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Wil, 26 jaar en nieuw op dit forum. Ik ben samen met mn vriend al 1,5 jaar bezig en ondertussen al doorverwezen naar de gyn, waar we van de week geweest zijn. Al een aantal vriendinnen van mij hebben al een paar kids (en dat is allemaal op de " gewone" manier gelukt).  Ik hoop dat ik mijn ervaringen met jullie kan delen.

Groetjes,
Wil  

quote: bren reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2005 20:02:28'));

welkom op dit forum!
en veel succes ermee.

xx bren

Wat leuk dat er eindelijk iemand reageerd! Ik had de hoop al een beetje opgegeven....
Hoe lang zit jij al bij dit forum?

Gr. Wil

Hoi,

Ik ben 27 jaar en zit pas een paar weken op dit forum.
Ik zit in ronde 7 voor mijn eerste kindje. Mijn NOD is 4 april.
Maar zit nu een beetje in de put want ik heb al echte ongi klachten dus heb de hoop al bijna opgegeven.

Maar ja, jij bent al 1,5 jaar bezig. Dat lijkt me echt zo moeilijk. Ik zit nu al te zeuren dat ik het zo lang vind duren.

Veel plezier op dit forum!

Groetjes,
Esprit

van harte welkom op deze forum.
Ik heb sinds een maand deze forum ontdekt. vind het hartikke leuk.

Trouwens hoe was het bij de Gyn afgelopen.....

ik hoor het van je

groeten nathalie
27 jaar oud
ga voor de tweede ronde en voor mijn tweede kind

quote: esprit reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2005 20:18:57'));

Ik ben nog niet zo thuis hier maar wat bedoelen jullie met ronde 7? Dat je al 7 maanden bezig bent? (jullie zullen ook wel denken: wat een muts...)
Ik vind het nu al leuk, die reacties!
Oja, NOD is dat je Niet Ongesteld Dag?

Groetjes

quote: natalia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2005 20:23:55'));

Dank je wel!

Het was wel spannend bij de gyn. Ik kreeg een uitstrijkje, (omdat ik steeds tussen mn menstruaties bloedingen heb en ook na het sexen) een chlamidia test en een inwendige echo. Die eerste 2 testen heb ik ook al bij de huisarts gehad maar dit wilde de gyn voor de zekerheid nog een keer doen. Mn vriend is mee naar binnen gegaan en toen hij de eendebek zag kreeg hij het even benauwd... hihihii, ik moest wel lachen hoor!
De inwendige echo was niet zo fijn, ze was aardig aan het "vroeten" ze kon mn eierstok niet vinden... Uiteindelijk heeft ze die wel gevonden. Mn baarmoeder zag er goed uit. Het bloedde weer heel erg. Nu zag  ze op mn baarmoedermond littekenweefsel. (?). 25 april moet ik terug komen en dan gaan ze mijn baarmoedermond bevriezen en halen ze stukjes weefsel weg. Verder kunnen ze nog niet veel doen. Mn vriend moet op 7 april zn potje gaan brengen.
Wel eng allemaal. Straks zwemmen de zaadjes niet goed genoeg....

Hoi wil,

Welkom op dit gezellige forum!
Waar je met al je ervaringen, gevoelens en vragen terecht kunt..............!
We zijn immers allemaal met hetzefde "bezig"..............

Groetjes,

SUUS , 35, 3e ronde, eerste kindje

Terug
Bovenaan