Ik wil me even voorstellen

Dat is echt een hele opluchting hoor, dat ik alles kwijt kan hier!
Wat houdt de derde ronde in? dat je 3 maanden bezig bent?

Groetjes

Ja, de ronde wil zeggen dat je zoveel maanden "bezig bent".
Mijn NOD (niet ongesteld dag; dus je hoopt die dag niet ongesteld te worden) is rond 5 april.
Dus dat wordt weer een spannende week. Alhoewel.............. ik voel helemaal niets (dat hoeft ook niet persé, maar ik geloof dat ik mijn eisprong ook  later had dan normaal).
Dus heb er niet al te veel vertrouwen in. Ben er daaardoor deze maand ook niet zo heel veel mee bezig.

Groetjes,

SUUS

Hoi Suus,

Mijn vriend is net thuis en ik laat hem even alle berichtjes lezen. Hij is mij een beetje aan het uitlachen dat ik op dit forum zit. " echt van die vrouwen dingetjes..." hahaha

Toen ik je berichtje nog eens goed doorlas zag ik dat   je rod 5 april je NOD hebt. Ik heb ook even gekeken in mn agenda en volgens mij is mijn NOD is als het goed is ook rond die tijd..Dus even spannend.. Maar ik ga nergens vanuit. Ik heb al gevoelige borsten maar dat heeft volgens mij niets met een eventuele zwangerschap te maken want mijn lijf vindt het, sinds een paar maanden, normaal om mn borstel voor de ongesteltheid pijn te laten doen. (soms kan ik echt geen hoogte krijgen van mn eigen lichaam..)

Hou je me wel op de hoogte?

Groetjes
Wil

Hoi iedereen,
ben sinds vandaag nieuw hier. Gisteren eerst even de kat uit de boom gekeken maar nu volledig mee.
Ik ben sinds half december gestopt met de pil. Cyclus van 34dagen en eentje van 43dagen gehad wat toch vrij lang is.
Ben dus nu aan ronde 3 bezig en NOD is 9april denk ik want 31maart heb ik toch 1 dag bloedverlies gehad. Moet ik nu vanaf 31 maart terug beginnen rekenen of houden we het op 9 april.
Misschien heeft iemand hier al ervaring mee ?
Een beetje goeie raad is altijd welkom.
( ben 28jaar)
groetjes en allemaal veel succes!

Hallo Wil en alle anderen natuurlijk!

Ik ben ook sinds kort bekend met dit formum.

Mijn man en ik zijn bezig met ronde 15 en hebben besloten om (als t nu niet lukt) toch de stap naar de huisarts te zetten. Dat is best spannend hoor!

Ik ben erachter gekomen, na ovulatietesten dat ik pas  3 weken na de eerste dag van mijn ongi 1 mijn verhoogde LH heb. Dat betekent dus 2 dagen erna mijn eisprong heb en 4 dagen daarna zie ik wat"oud bloed"waarna ik na enkele dagen weer ongi ben.

Na het lezen van enig info op het internet denk ik dat ik een te korte luteale fase heb?!

Herkent iemand hier wat in?

Liefs Belle,

p.s. Wat is het heerlijk weer he!

Terug
Bovenaan