Ik wil niet weten wat het word..

Hoi,

Ik had afgelopen donderdag de aspraak staan om te kijken wat het is..Toch maar afgebeld.Bij mijn dochtertje wist ik het ook alleen,mijn man wilde het toen niet weten,en dat was nu dus weer het geval..Ik ga het niet weer 20 weken voor me houden tegen mijn man,dus toch maar besloten het niet te willen weten.
Vorige week had een collega van mij een echo(38 weken zwanger) om medische reden,ze had al 3 keer gezien dat het een meisje zou worden..Met de echo van voirge week bleek toch dat het een jongetje is...Raarrrr,maar het kan,zo zie je maar!!
Dus ik hou de spanning er nog lekker even in!

Groetjes Elma

Hoi, Ik zou het ook niet willen weten wanneer mijn partner het niet zou willen weten. Logisch, maar wel nog een poos geduld hebben he! Ik wil het wel weten, eigenlijk voornamelijk omdat mijn man het ook wil weten. Precies andersom dus..
Ik hou er wel rekening mee dat het toch anders kan zijn dan dat ze dachten te zien. Een beetje spannend blijft het dus altijd, dus het wordt geen roze of blauwe babykamer ;-)

groetjes, Taraneh

Dank je Elma voor dit topic! Ik wil het ook niet weten. En het lijkt zo langzamerhand dat ik echt de enige ben die het niet wil weten (is nog iemand die het niet wil weten).
En het lijkt mij inderdaad ook echt onmogelijk om het zelf wel te weten maar nog 20 weken voor je man geheim moet houden. En dus ook niks in de "beroemde kleuren"kunt kopen (als je dat al zou willen!) omdat je man het dan ook direct zou weten.
Ik ga lekker met je afwachten tot maart volgend jaar.

Hey hallo...hier t zelfde geval. Mn vriend is compleet tegen om t al te weten dus wil ik t wel maar kan ik t niet aan om t te weten hahahah. Probeer em wel af en toe over te halen maar hij houdt voet bij stuk. En ik ben iemand die mn mond niet kan houden dus is t veel verstandiger om me er maar bij neer te leggen. Ach nog maar 24 wk en dan weten we t allebei tegelijk.

Groetjes

Gelukkig....

Er zijn meerdere die het niet willen weten.
Aan de ene kant wel maar mijn man wil het absoluut niet!
We hebben 20 oktober de 20 weken echo om te kijken of alles eraan zit en dat is ook de enige keer dat mijn man mee kan.
Dus is ook leuk voor hem. Hoort hij ook voor de eerste x het hartje kloppen.

groetjes

Hoi,

Hier nog eentje die het niet wilt weten.
Bij de 1e wisten we het wel en nu lijkt het me leuk om pas te zien bij de geboorte wat het is.
Heerlijk over namen brainstormen haha.
Mijn vriend zou het opzich wel willen weten maar als ik het niet wil weten dan vindt hij het toch ook leuk om niet te weten.
Pfff zou het moeilijk vinden om als de 1 het wel weet nog 20 weken voor je te houden.

hoi,
wij willen het ook niet weten! de meeste mensen denken dat we een jongen krijgen omdat we over een "hij" spreken:) maar je kan toch moeilijk over "het" praten... hihi.
liefs

Terug
Bovenaan