Ik wil niet weten wat het word..

Hi!

Bij ons 1e wilde mijn man het ook absoluut niet weten! Ik wilde het heel graag dus heb ik in mijn 1tje een 20 weken pretecho laten maken. (Toen werden de 20 weken echo´s nog niet vergoed)
Na de echo belde ik mijn man op om hem te vertellen dat alles er goed uitzag, hartje, niertjes, maagje, hersentjes, enz...

En het enigste wat hij me toen kon vragen was: En??? Wat wordt het????

Ik zei: Ik dacht dat je het absoluut niet wilde weten?!

Hij: Jaja, zeg het nou maar, ik ben nu zooo nieuwsgierig!!!!

hahahah, zo zie je maar weer....

Liefs, Nicole

Ik wil het stiekem wel weten, maar mijn man niet, dus wordt er niet naar gevraagd bij de 20 weken echo volgende week.
Bij mijn eerste wisten we het ook niet... De kleine was er uit en het eerste wat ik vroeg was... wat is het een jongen of een meisje, de kraamverzorgster zei toen nog, als het maar gezond is. Maar de VK zei een jongen hoor... Daniël, en ja hij was helemaal gezond, ik kon me niet eens voorstellen dat hij niet gezond zou zijn en dat zei ik ook tegen de kraamverzorgster, die keek een beetje raar, maar ja ik stond stijf van de adrenaline (hallo net een kind gebaard...)
Ik ben er wel op terug gekomen dat ik er van uit ga dat het kindje gezond is, nadat ik een jaar geleden een miskraam heb gehad, je wordt dan echt met je neus op de feiten gedrukt dat het een wonder is als alles goed gaat en zo zie ik dat nu ook.
Dus ik hoop boven alles dat het gezond is, jongen of meisje... Ik hou nu al van die kleine wiebelaar(ster) in mijn buik...en kan hem/haar niet meer missen.

Liefs Esther

bij mijn 1ste wou ik het ook absoluut niet weten en mijn vriend wel,naja hij had gewoon pech haha! ik wist het dus ook pas bij de geboorte..wat ik ook onzettend spannend vond! nu bij de 2de keer wou ik het dus wel weten om te weten of ik al die jongens kleding alsnog eens kon gebruiken.maar nu houden we de naam strikt geheim,dus toch een geheimpje haha!

Terug
Bovenaan