ik wil niet zeuren, maar voel me vandaag zooo rot!

Vandaag overtreft alle andere dagen qua gevoel.. Ik slinger tussen gevoelens heen en weer en kan goed heel de dag huilen.. pff... Ben nu op het werk, maar zit eigenlijk met mn gedachten heel ergens anders..
Ik ben ervan overtuigd dat dit heel normaal is.. Jullie zullen dit ook allemaal gevoeld hebben! Kan er moeilijk overheen stappen vandaag...

Ik voel me leeg en aan de andere kant verward en bang.. bang dat ik nooit meer zwanger zal worden.
Op andere dagen kan ik me zo goed oppeppen, maar vandaag lukt het ff niet!
Ik kijk het hier nog ffkes aan en anders ga ik naar huis.. Slapen! Wellicht dat dat helpt!

Liefs Debby

hoi debby

Ik begrijp precies hoe je je voelt Ik heb hier ook regelmatig last van
de ene dag gaat beter dan de andere het hoort allemaal bij het verwerkings proces
Wat betreft het opnieuw zwanger worden ik heb dat ook altijd gehad en ik heb er nu weer last van Ik ben na mijn miskramen toch weer snel zwanger geworden en ben daarna bevallen van gezonde kinderen geef de moed niet op het komt heus wel goed
morgen gaat het misschien weer wat beter
groetjes Corina

Ik hoor inderdaad van de meesten hier dat ze vrij snel weer zwanger geworden zijn.. daar vertrouw ik dan ook maar gewoon op! althans dat het gewoon kan! Ben ervan overtuigd dat je pas weer zwanger wordt als je lichaam daar klaar voor is..
Ik vind het echt heel fijn dat iedereen zo met elkaar mee leeft op dit forum..

Ben blij dat het een normaal gevoel is wat ik nu heb.. Morgen zal het inderdaad wel al een stuk beter gaan.. Ik weet wel, voor mezelf, dat ik dingen een volgende keer anders aan ga pakken.. ik probeer iets selectiever te zijn met het vertellen van het feit dat je zwanger bent... Nu moet ik blijven vertellen dat het niet goed is.. Had gedacht dat dat iets positiefs was, maar moet nu concluderen dat het niet in alle gevallen goed is voor mezelf..

Ach ja.. het komt wel goed!!

liefs Debby

Hoi Debby,

Begrijp precies hoe het voelt, en het hoort er nu eenmaal bij (helaas). Alleen zo kun je het verwerken, denk ik. Ik schommel ook heen en weer tussen "redelijk goede" dagen en dip-dagen. Zit momenteel ook op mijn werk, en soms zijn er dagen dat het ff niet zo lekker wil. Gedachten zijn er dan gewoon niet bij, en het kost veel energie om je dan te concentreren op je werk.

Hoe bedoel je "selectiever met vertellen dat je zwanger bent"? Had je het veel mensen verteld?
Bij ons wisten maar  2 personen het (zusje en goede vriendin), maar inmiddels weten al veel meer mensen dat het misgegaan is (o.a. baas/collega's op het werk, familie en vrienden).  Heb het verteld om vervelende vragen/opmerkingen te voorkomen. Ze weten immers van de  vorige 2 mk, en aangezien ik sinds de mk  afgelopen week nu als gevolg van de zwangerschapshormonen  alweer met een dikke buik loop, wil ik geen vragen; "goh ben je weer zwanger"? Werd namelijk door iemand al gefeliciteerd met mijn nieuwe zwangerschap, en dat is dan erg pijnlijk als het net weer misgegaan is.  Ik heb uit mezelf verteld dat het misgegaan is (zelfverdediging), dus heb het niet als vervelend ervaren.
Maar ik kan  me voorstellen als meer mensen weten dat je zwanger bent, het moeilijk is om hen allemaal weer te gaan vertellen dat het niet meer zo is.

Veel sterkte de komende tijd.

liefs,
Dion

Hoi Debby,
Zeker herkenbaar wat je schrijft. Af en toen heb je ineens zo'n dag, blehhhhh!!! En je zeurt natuurlijk helemaal niet, je mag hier gewoon je ei kwijt hoor, gooi het er hier maar uit. Sterkte vandaag, ik hoop dat je je inmiddels al ietsje beter voelt.
Groetjes Tara

Hey meiden,
Vandaag ziet de wereld er weer heel anders uit.. gisteren dacht ik even dat het op gang ging komen omdat ik een beetje een zeurderig gevoel in mn buik had.. Helaas het is weer gestopt!
Nou goed, voel me vandaag in elk geval heel anders.. Nog een paar dagen en dan zien we hoe het er nu uitziet van binnen en dan kunnen we naar de gyneacoloog! En dan afsluiten... Kunnen we weer met een nieuwe en schone lei gaan klussen..
Liefs Debby

Hoi Debby.

Wat fijn dat je je iets beter voelt vandaag.
Het is gewoon een rot tijd waar je door heen moet, weet ik helaas ook uit ervaring.
Sterkte hoor, hopelijk kun je gauw met de schone lei en klus tijd beginnen wat je zo graag wilt!!!!!

Gr. Ccor.

Terug
Bovenaan