ik wil niet zeuren, maar voel me vandaag zooo rot!

Nou dat kan inderdaad wel zo verschillen.. gisteravond ging het alweer een stuk beter hoor! Ik heb gelukkig geen zwanger-gevoel meer en ik kan mn eigen broeken ook gewoon weer aan...

'Het lijkt alleen wel of ik nu overal mensen zie die zwanger zijn.. Hebben jullie dat ook!?

Ja die zwangere buiken zie ik ook om mee heen.
Moeilijk is dat dan he...............
Ik kan alleen maar hopen dat we ons allemaal snel aan kunnnen sluiten bij de zwangere.
Gr. Ccor.

Ja vervelend is het zeker.. Kijk je gunt het die mensen natuurlijk ook heel erg en je bent zelfs blij voor hen, maar zelf.. tja.. een beetje een dubbel gevoel!
Zo is mijn zusje net bevallen van een zoontje.. heeft altijd alles gedaan wat g*d verboden heeft, zelfs tijdens de zwangerschap,die heeft een voorbeeldige zwangerschap en een super makkelijk en mooi kindje.. Dat is dan toch wel eens hard hoor..

Maar goed.. aan de andere kant.. het komt zoals het komt en is vast een reden voor geweest. Daarbij ben ik natuurlijk nog jong en gezond en was ik heeeeel snel zwanger.. al in de eerste ronde na het stoppen met de pil.. Wie weet... Ik vind de onzekerheid vooral heel erg!

Liefs Debby

He Debby,

Blij te horen dat het weer goed met je gaat.

Het is gewoon erg vervelend, en ja ook hier allemaal zwangere buiken te zien. Niet alleen in de buurt, maar ook in de vriendenkring. (Wij begonnen als eerste met klussen, maar eindigen nu dus als laatste want de rest was meteen zwanger en bij ons blijft het maar niet zitten)

Het is inderdaad zoals je zegt: het komt zoals het komt, je verandert er toch niets aan. Zo wordt wel weer eens duidelijk dat "kinderen krijgen" zich niet laat plannen. helaas

We blijven in ieder geval maar positief denken dat het de volgende keer wel goed gaat (oook al is dat soms erg moeilijk) maar opgeven: NOOIT!
Veel succes ermee en ik hoop dat jullie snel weer kunnen gaan klussen en een goed resultaat krijgen: lekker gezond zwanger zijn.

groetjes,
Dion

Hey Dion,
Ja hoor.. Het gaat wel weer.. Het enige waar ik echt gek van word is het afwachten.. Wachten tot het eruit komt! En dat vreet engerie.. Maar goed.. Dat zal voor jullie niks nieuws zijn! Slapen doe ik als een blok, gelukkig! Tot nu toe nog steeds geen voortekenen dat er iets staat te gebeuren, maandag naar de VK voor een nieuwe echo en dan 2 augustus maar naar de Gyn. Benieuwd hoe het er daar aan toe gaat! Ik maak me geen zorgen over een curretage, al moet ik geen horrorverhalen gaan horen.. Dus ff niet teveel internet en forums voor mij…

Ooh das helemaal zuur als je de laatste uit je vriendengroep bent terwijl jullie begonnen zijn met het "klussen" .. Veel sterkte meiske! Echt heel rot!
Maar goed zoals we samen eens zijn.. Het komt zoals het komt en daar doe je verder helemaal niks aan.. Het afwachten en het geen invloed hebben is klote.. En dat is nog zacht uitgedrukt he?
Het blijkt inderdaad wel… kinderen nemen doe je niet.. Je mag blij zijn en g*d op je blote knie-en bedanken als je ze mag krijgen.. Niet dan?
Precies.. En zo ist! Positief blijven, veel praten en met vertrouwen naar de toekomst blijven kijken.. Niet opgeven.. Je moet maar zo denken, nu kun je alles nog doen en straks heb je alle tijd want dan heb je alles al gedaan.. Toch?
Jullie ook veel sterkte en veel succes en we duimen voor een goed resultaat!
Liefs
Debby

Terug
Bovenaan