ik wil oohook!!!

A

Anoniem

Guest
Ja ik moet ff stampvoeten hoor....ik wil ook een forumdag!!! Het ziet er allemaal zo leuk uit met de fotos en filmpjes etc. Nou bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om max z'n verjaardag te komen vieren hier op 30 augustus!

Ajuus, ilja

Nou lijkt me leuk om te komen.....
Maar ik ben bang dat de bank niet mee wil werken.....
Al lijkt het me hardstikke leuk om weer een keer die kant op te gaan. Ik ben al weer 6 jaar terug na een jaar NJ/NY. En de laatste keer dat ik daar geweest ben is 5 jaar terug.
Hmmm nou ja we dromen maar even verder, maar bedankt voor de uitnodiging.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hey Ilja,

We kunnen een mini-forum-meeting houden met z'n tweetjes want in september ga ik 4 dagen naar New York!! YEAAAH. Start spreading the news!
Hoop dat er dan niet weer allerlei buizen enzo ontploffen trouwens.

M'n zus wordt dit jaar 40 en had als kado bedacht om naar NY te gaan en ik mag mee! En ze betaald de reis nog ook!!!
We slapen in het Hudson hotel. Het schijnt er zo hip te zijn dat wij gewone stervelingen er onbeschoft behandeld worden, haha.

Ennieweej, ik heb er zin in!

Liefs,

Tessie

Hi Tessie,

haha hoe "New Yorks" gewone stervelingen worden OVERAL onbeschoft behandeld haha hoort er gewoon bij. Maar wat een leuk kado voor je zus (errr zij betaald en jij mag mee? haha raar idee van een kado heb jij) Wie weet kan ik ff gedag komen zeggen tegen jullie...op een onbeschofte manier uiteraard want ik woon hier nu lang genoeg dat ik dat ook mag :)

Ajuus, ilja

Ik ben ooit in een ver verleden naar NY geweest en ik vond het toen wel meevallen.
Nouja, ben je ooit wel es op Schiermonnikoog geweest? Daar zijn ze pas onbeschoft in de bediening. Dus ik ben wel wat gewend.

Wie weet kunnen we elkaan even zien.
Ik ben wel bang dat we een strak programma hebben. M'n zus is al jaren fan van Sex and the city, dus we MOETEN natuurlijk die tour gaan doen. Verder had ze al tig dingen op d'r lijstje staan de we moeten gaan zien, en dat het liefst allemaal te voet *argh!*

En ja, ik vond het ook een raar verjaardagskado maar ik ga daar niet moeilijk over doen. Dat snap je wel.

Haudoe!

Tessie

Hey,

Ben wel eens op schiermonnikoog geweest, maar ik verstond er niemand hahaha dus misschien waren ze wel heel onbeschoft tegen mij en heb ik daar niets van meegekregen :)

Ajuus,ilja

Ik schrijf me in voor een forumdagje in NY!!! Lijkt me geweldig om weer terug te gaan en nu rustiger rond te kunnen kijken, want 4 dagen was echt veel te kort!! Wat een stad!

Een dikke kus voor Max van Tess

X Nanda

Helaas heb ik geen verjarende zus of broer...
Ik kan het natuurlijk Julian kado doen (25-08)...een weekje NY... ha ha ha!

Maaruh...jij komt toch binnenkort ook naar nederland? Wie weet is er in die periode iets af te spreken met meiden uit de buurt?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan