ik wil oohook!!!

Wij komen hoor, nu nog de Staatsloterij winnen, dan komen we dus mooi met z'n allen, wat moet je anders doen met ruim 10 miljoen.

hoi hoi

ehh zou ook wel willen komen hoor geen probleem, alleen ehh ja.. centjes en tijd.....

liefs tobi

Vorig jaar mei was ik in NY. Ik was toen 20 weken zwanger en zat nog niet op een forum.
Als ik je toen gekend had was ik  natuurlijk even langs gekomen. Dit jaar zal helaas niet lukken ben ik bang. We gaan al met Ilse naar Frankrijk en dat vind ik voor nu ver zat om met haar te reizen.

Toch veel plezier op 30 augustus en als je op 30 augustus hier op het forum kijkt zullen we Max allemaal feliciteren hoor!

Liefs Jeske

Ohhh wij komen hoor!
Ik laat manlief gewoon een helikopter regelen van zijn werk en dan zijn wij van de partij hoor! Ik ben niet zo moeilijk,,,hhahahahahaha
Maarre...als je ooit in Nederland bent.....komen we je allemaal even gedag zeggen!

Liefs Annet

hey!

Ik ben in 2000 in NY geweest, helaas voor erg korte tijd, 1 dagje kerstshoppen, hahahhah!.... Maar hij is uitnodigend genoeg om nog eens terug te willen gaan hoor!! We willen ooit met de kids naar florida om te gaan park-hoppen, maar dat wilde ik alleen op voorwaarde dat we ook stoppen in NY....   Dus wie weet als we blijven forummen met zijn allen kom   ik je zeker opzoeken, hahaha!
En anders als jij in NL bent, toch?

-X- Marieke

Terug
Bovenaan