ik wil ook zo graag!

Ik ben vandaag uitgeteld, maar nog niets aan de hand :-(
Ik wil zo graag voor kerst bevallen....maar het zal wel niet gebeuren zegt mijn gevoel..

Ik slaap gelukkig wel goed en morgen lekker rustig dagje want manlief is werken en mijn oudste naar het KDV, dus even een mama-dag...misschien helpt het!!

allemaal veel succes met de laatste loodjes!

Groetjes,
Patty mv Nynke en 40 zwanger

Hallo,
Ik ben nieuw met het reageren op het forum... heb eigenlijk "stiekum" mee zitten lezen... Maar goed, even kort voorstellen misschien.. Ik ben Marjolein, nu 40 weken en 1 dag zwanger van onze eerste... En heel nieuwsgierig naar onze kleine, maar die heeft nog geen zin om te komen, blijkbaar... Heel frustrerend...  Heb al een paar weken voorweeën en ook al een paar keer het gevoel gehad dat het ieder moment kon beginnen, maar helaas, ik werd in het ootje genomen....  

Ik hoop dat de kleine zich toch wel snel wil laten zien...

Hoe is de staat bij jullie??

Groetjes
Marjolein

Ben er ook weer en nog steeds zwanger. Was afgelopen maandag uitgerekend, dus nu 2 dagen overtijd. De kleine zit denk ik nog lekker warm bij mama. Wij zijn hier ook zoooo nieuwsgierig, kunnen niet wachten. Als ik eerlijk ben, hoop ik dat de kleine nu nog even 2 daagjes blijft zitten, even t nieuwe jaar over. Het is hier  nu ook  rustig, ondanks dat ik de afgelopen weken veel gerommel heb gevoeld.. We gaan t vanzelf beleven.

Voor iedereen alvast een fijne jaarwisseling en voor degenen die nog gaan bevallen: succes met de laatste loodjes!!

Tja, het is ook errug koud om eruit te komen, ga liever zelf de deur niet uit, maar "moet"  zo nog wat boodschapjes doen.  
Maar goed, als ik ook heel eerlijk ben  beval ik  ook liever over een paar dagen of vandaag nog.... maar helaas heb ik het niet voor het zeggen...

Voor iedereen alvast een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2009!!

Terug
Bovenaan