A
Anoniem
Guest
Ik ben al een tijdje op zoek waar ik mijn ei kwijt kan en ik hoop dat dat hier DE plek is. Hoi, ben Petty, 26 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik werk in de kinderopvang en wij dames staan er om bekend altijd jong en veel kinderen te willen. In ieder geval, ik wil al een jaar heel erg graag. Mijn vriend riep altijd geen kinderen te willen. Op een gegeven moment heb ik gzegd dat als dat echt zo is ik dat te respecteren had maar dat het einde van onze relatie in zicht was. Nu wil hij wel ooit kinderen maar nu nog niet, over een jaar of 5...
Ik wil op dit moment niets liever, het houdt me dagelijks bezig en ik word er verdrietig van het feit dat hij nog niet wil. Eerst moest er een andere auto komen (die is er al inmiddels) maar nu moet eerst de verbouwing klaar zijn (mei 2006 beginnen we en duurt ong. 2 maanden). Iedere keer is er wel wat.
Anyway, ik heb het maar te accepterern dat hij niet wil maar moet ik dan maar klakkeloos gaan zitten wachten totdat meneer wil. 5 jaar wachten doe ik niet en dan is het nog maar de vraag of ik gezegend ben met het feit dat ik ze kan krijgen.
Ik wil het ook iet opdringen aangezien ik heel bang ben dat het tussne ons in komt te staan, als het dat al niet doet...
Tips, ideeen, steuntje in de rug, alles is welkom...
Alvast bedankt, Petty
Ik wil op dit moment niets liever, het houdt me dagelijks bezig en ik word er verdrietig van het feit dat hij nog niet wil. Eerst moest er een andere auto komen (die is er al inmiddels) maar nu moet eerst de verbouwing klaar zijn (mei 2006 beginnen we en duurt ong. 2 maanden). Iedere keer is er wel wat.
Anyway, ik heb het maar te accepterern dat hij niet wil maar moet ik dan maar klakkeloos gaan zitten wachten totdat meneer wil. 5 jaar wachten doe ik niet en dan is het nog maar de vraag of ik gezegend ben met het feit dat ik ze kan krijgen.
Ik wil het ook iet opdringen aangezien ik heel bang ben dat het tussne ons in komt te staan, als het dat al niet doet...
Tips, ideeen, steuntje in de rug, alles is welkom...
Alvast bedankt, Petty