<p>Hallo lieve lezers,</p><p> </p><p>Ik lees al een tijdje mee op dit forum en dacht, ik wil toch graag mijn verhaal delen en hopelijk wat adviezen/erkenning van jullie terug krijgen.</p><p>Ik wil heel graag zwanger worden maar mijn vriend is er nog niet klaar voor. Ik ben 30 jaar, hij ook. Ik heb het er wel met hem over maar ik wil hem ook niet pushen. Toch wil ik ergens van hem horen wanneer hij het wel zou willen. Hij vindt de verantwoordelijkheid lastig en ook de timing.. </p><p>Om mij heen zijn een stuk of 6 dames zwanger waaronder mijn beste vriendin. Ik merk dat ik zo mijn best moet doen om blij te zijn voor haar, ik gun het haar natuurlijk maar ik ben stikjaloers. Ik krijg buikpijn als ik erover nadenk. </p><p>Ik vind het zo lastig om hiermee te dealen, ik merk dat het ‘drukt’ op mijn dagelijks leven en in contact met bv die vriendin. Ik schaam me er zo voor..</p><p>Is dit herkenbaar voor jullie? En zo ja, hoe ga je ermee om? </p><p>Hoor het heel graag, bedankt vast!!! </p><p>Liefs, </p>