ik wil zo graag een meisje!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb even een rare vraag. Ik heb een jongetje van anderhalf en nu heel misschien wel zwanger van nummer twee.
Maar stiekem wil ik echt super super graag een meisje. Tuurlijk als het maar gezond is en ik weet dat ik echt blij moet zijn met wat ik krijg. Maar ik wil het zo graag dat ik bijna bang ben dat ik teleurgesteld zou zijn als het geen meisje zou zijn. Dat zou ik echt heel erg vinden.
Mocht ik  nu zwanger zijn dan wordt het volgens de Chinese conceptie kaldender een jongen> dus haha.

Hebben meer mensen een meisjes-wens? En hebben jullie ervaring met die conceptiekalender? klopt die altijd?

Groetjes mama3007

hoi hoi....

Ja weet hoe het voelt als je een meisje wenst en komt toch een jongen:d

Heb zelf 2 zoontjes en hoop nu op een meisje ,maar ja van de andere kant maakt het me niks meer uit:D

Groetjes Fran

Hoihoi,

ben zo blij dat iemand het erover wil hebben want ik heb heel erg het verlangen naar een meisje. Heb nu een ventje van 1 en hoor niet thuis hier want ben niet zwanger  maar ik wil het zo graag... Echt ongelofelijk supergraag!!! Wij gaan in Oktober klussen voor een 2de in de hoop dat we dan eindelijk een eengezinswoning hebben maar ik kan er niks aan doen maar ben oprecht jaloers op sommige moeders in mijn omgeving. Toevallig vandaag gehoord dat een vriendin weer een meisje gaat krijgen... Ik vind het zo erg. Ik kan er niks aan doen maar het lijkt wel of haar alles voor de wind gaat in elk opzicht van haar leven en ik woon hier in een flatje heel hoog met een supersterke drang naar een 2de... Ik ga zelfs overwegen om te klussen op de manier die de chinese voorspellingskalender  aangeeft.

Ps: er staat ook een dergelijke topic op het mei 2008 forum.

Hoi,
Ik ben zwanger van de eerste en weet niet waarom, maar ik heb altijd graag een meisje gewild. Ik had het ook vaak over "zij" als ik het over ons frummeltje had, want ik had gewoon het gevoel dat het een meisje wordt.
Nu hadden we vorige week de 20e echo, en helaas konden ze niet zien wat het wordt, aangezien ons beebje niet wilde mee werken.
Opeen interesseert het me ook helemaal niet echt meer, ik ben veel te blij dat alles goed is, en praat ik ook over "hij" als ik het over de baby heb.
Ik heb nu zelfs het gevoel dat het jongetje wordt, en dat voelt best ok

Maarre... die chinese kalender zegt een ..... meisje!

Voorlopig nog een verrassing dus, wie weet kunnen ze het over een paar weken op de pretecho zien.. en anders komen we er pas in juni achter.

Hoi,

Bij mij heeft de chinese conceptiekalender (of hoe dat ook alweer heet) het al tot twee keer toe niet goed gehad. De eerste zou een meisje moeten worden maar t werd een jochie en de tweede keer zou t jongen moeten worden maar we kregen toch echt een dochter .

En nu ben ik 39 weken zwanger van nummer 3 en ben beniewd of de kalender nu klopt.
(weet overigens niet wat deze voorspeld bij deze)

Groetjes monique

Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij om te horen dat er nog veel meer meiden met deze wens zitten. Het is dus niet gek ofzo> zie ook mei 2008 inderdaad. Daar zijn er nog veel meer die hier mee zitten.

En moon ben ook blij om te horen dat de Chinese kalender het ook niet altijd goed heeft> er is dus nog hoop. Hahah> nee hoor.

Ik zal heus wel blij zijn met een tweede jongen. Maar het is gewoon een gevoel diep van binnen. Vind mezelf ook echt meer een meiden mama. Maar ja je hebt het gewoon niet voor het zeggen.

Eerst maar eens afwachten of ik wel echt zwanger ben en of het allemaal goed gaat.
Moet vandaag ongesteld worden maar heb vrijdag een beetje (innestelings?)bloed gehad.Dat had ik bij de eerste ook dus ik heb hele goede hoop, maar je weet het maar nooit.

Bedankt in ieder geval voor de reacties!

Hallo allemaal , ik ben een trotse moeder van 3 zoons en dat is geweldig nu zijn we flink aan   het klussen voor een vierde en als dat lukt zou uiteraard een meisje heel welkom zijn maar ik wil me daar vooral niet op gaan richten en tuurlijk wil ik dat graag maar heb me bij de vorige zwangerschap zo moeten verdedigen , constant het gezeur nou zou een meisje fijn zijn, jullie gaan zekers voor een meid , nou ik heb 3 schatten v an zoons die   mij de hele dag plat knuffelen ook al zijn ze al 10,9 en 5 maar ook de oudste springt mij midden op schoolplein in de armen en zegt dat hij van mij houd ....
wat wil een moeder nog meer...snik, snik

liefs Maggie

Terug
Bovenaan