ik wil zo graag een meisje!

Ik heb 3 meisjes en was toen onverwachts zwanger en dat werd een jongen. Het is heel leuk 1 van het andere geslacht. Toch was ik mijn mijn 3e meisje niet teleurgesteld of zo. Tuurlijk had ik het voor mijn man leuk gevonden als het een jongen zou zijn. Van je eigen geslacht is altijd leuk. En toen onze zoon was geboren was ik helemaal vergeten om te kijken wat het was. Ging uit van weer een meisje. Zou het heel leuk vinden als het deze keer weer een jongen is. Toch leuk als ons zoontje ook nog een broertje heeft. Alhoewel: als ik in de winkel kijk naar de kleertjes gaat mijn voorkeur naar een meisje. Zo schattig allemaal.  
Heb in nov een miskraam gehad en hoop nu alleen maar dat het deze keer goed gaat.  

Hoi,

Ja ik weet de meeste mensen hebben toch een voorkeur, mag best , waarom niet, logisch toch als je al een jongen hebt, hoef je echt niet rot te vinden.
Ik heb een dochtertje en geniet volop van dat kleine schatje, eerlijk gezegd, als het kindje maar gezond is , is de hoofdzaak, maar zou best nog een meisje erbij willen, een jongetje is ook fantastisch hoor!! Maar meisjes zijn zo knuffelig en soms ja ook enorm kattig! Maar daar lach ik meestal om.
Hoop dat je zwanger bent joh, en dan maar duimen.

Ieder voor zich natuurlijk..
Maar ik vind eigenlijk.. dat heel veel mensen die zo'n intense wens hebben op een bepaald geslacht.. (en uiteraard zeggen als het maar gezond is) Weten eigenlijk niet zo goed, hoe het zou zijn als hun kindje idd niet gezond is. Ik bedoel het niet naar hoor, ik wil alleen maar een voorbeeld geven. Onze dochter is namelijk "niet gezond geboren"
Ze is met een open buikje geboren, en dan ben je pas dankbaar om het feit, dat je de volgende keer miss. wel een gezonde baby krijgt. En dan kijk je ook wat anders tegen de wens aan van het geslacht denk ik...

Maar tuurlijk mogen jullie wensen op een bepaald geslacht hoor!
En face it.. Jongens zijn leuk, en Meisjes veel leuker natuurlijk ( we moeten ons vrouwlijk geslacht natuurlijk niet afzeiken he hahaha )

Dikke kus Bren. En vat t niet verkeerd op hoor, t was alleen maar ff een voorbeeldje..

Terug
Bovenaan