quote: liesje 81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 20:11:49&apos

);
Hij is gelukkig niet helemaal anti-kind. Inderdaad is het iets wat je samen moet beslissen en dat wil ik ook heel graag, maar hij voelt niet wat ik voel. Ik kan echt jaloers worden op andere vrouwen, en op iedereen op het forum die al bezig is!! haha.... Geduld... enne.. inderdaad, laatst hield ik een tijdje mijn mond en toen hebben we er wel fijn over gepraat. Maar ik wacht nog steeds op het moment dat hij het ook echt wil!
Gelukkig het ik deze site ontdekt, zo kan ik er zelf wel mee bezig zijn, zonder hem lastig te vallen!
Echt leuk om al jullie verhalen te lezen.
Nu maar hopen dat ik ook een keer er op kan zetten dat ik zwanger ben. (of in elk geval bezig.)
Ben ook zo benieuwd of het lang zal duren of niet. Ben al 10 jaar aan de pil, nooit gestopt en heel vaak doorgeslikt, dus een hele onregelmatige menstruatie. Toen ik stopte duurde het 10 weken voor de eerste menstuatie, daarna 7 weken, toen 5, dus het gaat de goede kant op!
Nu nog stoppen met die verdraaide condooms.....
liefs...
Maar dà t is opzich niet zo beroerd!! Dat je vast gestopt bent met de pil, zodat als hij dan ook wil, je al een gedeelte 'ontpilt' bent zodat het minder lang duurt voor je zwanger bent!! Da's dan weer een voordeel!!
Ik moet zeggen, hij en ik vonden het allebei wel heel leuk, maar niet concreet voor onszelf. We hadden allebei zoiets van: we willen nog zoveel andere dingen. En bezwaren (financieel enzo) (leeftijd 24 dus dan heb je in principe ook nog wel even) Tot begin dit jaar zijn beste vriend (zelfde leeftijd) vader werd (de eerste dichtbije "van onze leeftijd"

toen begon het bij ons ook wel te kriebelen. Maar toch denk ik nu dat het goed is geweest dat ik niet in ronde 1 of 2 al zwanger ben geworden, want ik had toen ik gestopt was met de pil, direct een knop om van: laat maar komen (ik kon direct aan niets anders meer denken) maar aan hem merk ik nu (ronde 7) wel veel meer dat hij er ook echt naar verlangt en mee bezig is.
Zijn dichtbije vrienden van hem al vader?
Het komt vast wel. Even moed erin houden nog!! (wat dat betreft zit je dan weer wel op de goede plek..)