ik wil zo graag, maar mijn man (nog) niet

Echt zo onwijs leuk om al jullie reacties te lezen!!! Bedankt lieve mensen! Vanavond het eerste berichtje geplaatst en nu al zoveel reacties. Dat doet me echt goed.
En inderdaad.. ideaal dat ik al "ontpilt" ben.. (ik leer hier allemaal nieuwe woorden)
en ja, we zitten midden in een geboortegolf, mijn zus en schoonzus zijn zwanger en zijn broer heeft net een kindje van een paar maanden.  ik had dat kindje vast en moest opeens plassen: hier hou jij maar even vast, leuk he? haha....  (moet toch iets doen om die vadergevoelens op te wekken....)

Ik hou de moed er in, jullie mannen zijn ook allemaal zover gekomen, dus die van mij vast ook! Gelukkig heb ik niet zozeer een klokje waar ik op korte termijn mee te maken heb, ik ben 25, dus dat is ook wel fijn.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!!
Liefs..

Heey!
Leuk om die reacties te lezen!
Gelukkig toen ik er van de zomer over begon, had mn vriend meteen zoiets van; ja leuk!Dit wil ik ook en we gaan ervoor!!!Wat was ik blij met zijn reactie!We hadden t er wel eens over gehad dat we OOIT kids wilden maar waren er toen nog niet mee bezig. Maar ik heb inderdaad ook gemerkt dat sinds hij ECHT contact met kleine kinderen heeft gehad; in onze vriendengroep, zijn broer, dat hij er meer 'gewend' aan is geraakt en t steeds leuker vond!en er een beetje 'ervaring' in kreeg om met zo'n kleintjes om te gaan.
Kan me voorstellen als je ze nog nooit van zo dichtbij hebt meegemaakt je het ook, ' eng' en wennen vindt.
Dus duw hem ze maar in de schoot! haha!
en in juli mag mn vriend zn eigen kindje vast houden!!Denk dat hij een geweldige zorgzame vader wordt!
succes!
x zuus

Terug
Bovenaan