ik wil zo graag....

Sorry voor mijn gezeur hoor, maar ik wil zo graag bevallen. Ben over 2 dagen uitgerekend en beval liever vandaag dan morgen... Aanstaande woensdag moet ik voor controle naar de gyn, maar hoop voor die tijd gewoon bevallen te zijn!

groetjes Mariska
een stuk ongeduld op het moment

Hoi Mariska,

Veel sterkte met de laatste loodjes!!! Hoop dat je inmiddels aan het bevallen bent. Kan er niet over meepraten, ik ben bij Veerle met bijna 38 weken bevallen en van onze tweeling 8 weken geleden veel te vroeg, heb dus nooit jouw termijn gehaald.

Nogmaals sterkte!!!

Groetjes, Floor

Hoi Maris,

Ik weet nog dat ik Bas er ook wel uit kon kijken! Ik had er zo'n genoeg van! Iedereen zei steeds tegen me: "Een tweede komt altijd eerder dan de eerste!". Eva was 1 dag te laat, dus ik was er zo zeker van dat Bas voor de uitgerekende datum geboren zou worden!

Maar helaas. Die dag kwam en ging; zonder weeën en dus ook zonder Bas. Wat een teleurstelling was dat. Ik had me er zo op ingestelt! Ik had echt een kater gevoel daarna. Ik heb dat echt even moeten verwerken.
Pas toen ik zoiets had van: "Ach, hij zal er wel een keer uitkomen," toen kwam hij ook.

Dus: Geniet nog even lekker met z'n drietjes (ik weet het, dat is zo makkelijk gezegd). Je kleine mannetje komt ECHT wel.

Groetjes, Karin

Gek he dat de ene baby heerlijk bij mama blijft zitten en de andere niet kanwachten om eruit te komen.Ik heb nooit zolang hoeven wachten.

jelle was er met 33 weken al uit nadat ik al 2 weken aan de weeenremmers lag, Noa wilde met 28 weken al komen maar is met weeenremmmers gerekt tot 37 weken en Levi is de enige zonder weeenremmers maar die kwam met 36 weken al.

Maar ik kan me goed voorstellen hoor dat je het zat ben, was stiekem ook welblij dat Levi al kwam want had het ook helemaal gehad. Heel veel succes met de allerlaatste loodjes.

groetjes chimene

Ja ik ben nu 39 weken en 6 dagen, dus het schiet op. Maar kijk net bij het april forum en is daar dus al een baby geboren... En dan denk ik: IK WIL OOK!
En inderdaad moet ik niet te veel hopen, maar ik kan eigenlijk niet meer zo veel. Ik doe wel aardig wat maar ik heb daarna zo'n last van mijn bekken, dus moet echt rustig doen.

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Ik weet nu al wat je bedoeld, om eerlijk  te zijn zie ik ook wel op tegen het laatste trimester. Het gaat nu allemaal al een stuk zwaarder en moet ik regelmatig hulp inschakelen en zo.

Kunnen we misschien ergens opperen dat een zwangerschap voortaan maar 20 weken duurt of zo?   Dat vind ik eigenlijk wel lang genoeg.

Groetjes en sterkte met de laatste loodjes!

Marisa

Hoi Marisa,

Inderdaad binnen 20 weken zou net mooi zijn. Aangezien ik bij Feline ook overtijd ging verwacht ik het nu ook wel (ben morgen al uitgerekend dus kan bijna niet anders hahaha)
Ik doe een soort van olifantendracht geloof ik.
Hoe voel jij je verder? Wel al pittig he met zo'n dreumes!

groetjes Maris

Hoi,
Ik vind het grappig om te lezen dat velen het aan het einde helemaal gehad hebben/hadden..
Ik heb dat nooit echt zo ervaren..mn de eerste twee keer niet..en ze waren alledriel..tussen de 3  en 8 dagen overtijd geboren..Dus heb elke keer moeten wachten. Bij Lieve echter had ik er geen genoeg van...maar kwam het meer door de dikke pijnlijke voeten dat ik het welletjes vond.
Grappig, maar ik heb nooit echt klachten gehad verder op de gebruikelijke dingetjes na..Vond het elke keer weer heerlijk..
Jullie vast ook hoor, maar ja..wachten is het enige dat kan he..Het komt wanneer het tijd is..hihi
Succes maar weer!
Gr Rina

Terug
Bovenaan