ik wil zo graag....

Hoi Mariska,

Op zich gaat het wel hoor, maar het meest vervelend vind ik toch wel dat ik niet meer alles met Lotte kan doen. Ik vind het zo sneu dat we niet meer lekker samen naar het bos kunnen en dat ik gewoon de energie heb om met haar mee te spelen. Dit weekend is ze dan ook allebei de middagen met opa weggeweest, die heeft energie voor 10 en ze is gek op hem.

's Avonds ben ik wel op, last van mijn buik en rug, dan moet ik echt even gaan zitten / liggen. Een rond een uur of 21.00 uur voel ik al dat ik zo zoetjes aan naar bed moet. Meestal blijf ik dan iets langer op, tot 22.00 of zo, want anders is het zo ongezellig voor Gilles.

Ik hoop maar dat je ventje zich snel bedenkt en naar buiten komt. Ze zeggen dat jongens over het algemeen wat langer blijven zitten dan meiden, die vinden het wel best en denken 'ik zit hier goed'. Hahaha.

Groetjes, Marisa

Ik weet het nog zo goed; met patrick was ik 39 weken en 4 dagen toen ik ging bevallen. Ik dacht toen echt; he? is het nu al klaar? Dat kan nog helemaal niet, haha, ik ben nog niet uitgerekend! Terwijl je in je achterhoofd weet dat het tussen 37 en 42 weken kan en mag!

MAar bij ilona daarentegen; ik wist het zeker; ze ging eerder komen. Ik had een voorgevoel dat ik de 37 weken niet eens zou halen. Echt ik was daar zo zeker van! En toen ik net met verlof was, 34 weken, belde een vriendin (die 2 weken minder ver was al ik); hey miran, ik lig met een wolk van een dochter in het ziekenhuis in utrecht en het gaat helemaal goed met ons! Nou dat was zo'n schok!
Uiteindelijk heb ik zelf nog rondgelopen met mijn dikke buik tot 41 weken en 3 dagen!
haha, zo zie je maar!

Nou, anyway, ik leef met je mee en hoop echt dat je NU aan het bevallen bent maris!

x

Terug
Bovenaan