ik wist het wel.....

A

Anoniem

Guest
jaaaaaaah!!!!ZWANGER!!!!!
vanmorgen getest met predictor en ja hoor een roze stip,wel een hele lichte stip,maar het is echt een stip!
ik vind het wel een beetje eng,omdat hij zo licht is ben ik bang dat het weer mis gaat. vorige zwangerschap had ik ook zo'n lichte stip en ging het dus mis!
maar ja,we gaan donderdag lekker met zn 3-en op vakantie en daarna bel ik de huisarts en vraag ik of ik een vroege inwendige echo mag! ik hoop het,want ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als ik hartactie heb gezien!
oja,kwaaltjeslijst voor de meiden die vlak voor hun nod zitten:
 -hele grote tepelhof
-vorige week sjaggi en witte melkachtige afscheiding
-hoofdpijn(gister en vandaag)
- erg zere borsten
en gister iets misselijk

ohh ik ben blij,maar ook zo onzeker...oh ja, ik ga dus naar rhodos, moet ik daar nog uitkijken met bepaalde dingen??eten enz?
oh,ik voel me wel een bofkont,vorige keer in ronde 4 raak,nu al ronde 3....mijn man zei al dat hij maar zaaddonor moet worden met zn superzaad,hahahaha!
ik hoop dat het voor jullie ook heeeeeeel gauw raak is meiden!

ps: hoe moet ik nou uitrekenen hoever ik ben, ik heb 2 cyclussen van 21 dagen gehad en voor miskraam gewoon 28 dagen. kan ik nou gewoon uitgaan van laatste menstruatie als eerste dag? dan ben ik 12 mei uitgerekend (leuke datum,we zijn 2,5 jr terug op 7 mei getrouwd en hebben lang geleden op 14 mei verkering gekregen!)

liegs marjolein

Hey Marjolein!!

Van harte gefeliciteerd meid!

Ik zou zeggen, geniet er van en je niet te druk maken he!!

Strooien maar met die glitters!!

Liefs Sarah

Gefeliciteerd Marjolein!!
Geniet ervan meis.
Khoop dat je niet teveel misselijk zult zijn.

Liefs, Nadinel.

Van harte geniet er maar lekker van! lekker shoppen of heb je alles al?

groetjes Kriebels

Hoi Marjolein,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
Wat betreft je vakantie; wat ik gelezen heb moet je oppassen met het aaien van katjes, het eten van sla (kan zijn dat het niet goed gewassen is) en verder met dezelfde dingen als hier; rauw vlees/kip etc. Maar vooral veel plezier op je vakantie he! Die kan nu al niet meer stuk denk ik.

liefs Rannie

Hey Marjolein!!

Gefeliciteerd!!

En,een super vakantie !!!

Liefs,Swinnie

bedankt lieve meiden! bedankt voor jullie berichtjes en ran bedankt voor de vakantietips!nu het door begint te dringen ben ik toch wel echt helemaaal superblij! maar vind het zoooo moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen.
de vorige keer hebben we het best veel mensen gelijk verteld, maar dat doen we nu niet. ik vertel het wel aan mn collegatje/vriendin die 5 wk verder is als mij. errug leuk,samen zwanger! we gaan in november samen een weekje weg,dus vind ik nu wel erg tof!

maar vanmiddag komt mn beste vriendin en moet ik mn mond dus houden

liefs marjolein

heee meid

nou, dat heeft zo moeten zijn he de maand mei!!!wat een bof he!!!
geniet er lekker van hoor en ook van je vakantie!!!en wat je hier niet mag, kaasjes, rauwe vis enz, mag je daar ook niet hahahahha wel water uit flessen drinken en zo min mogelijk ijsklontjes in je drinken doen.

veel plezier hoor!!!

liefs sweety( bijna 11w zw)

Terug
Bovenaan