ik wist het wel.....

Marjolein,

GEFELICITEERD!
Geniet er maar lekker van en helemaal mooi dat je lekker zwanger op vakantie gaat.

Van harte gefeliciteerd en een hele fijne vakantie gewenst.
Groetjes "Dami"  

Lieve Marjolein!! Wat geweldig!! Ik had zo hard voor je geduimd dat ik er eelt aan over heb gehouden...  Ik wens jullie een heeeeeele fijne en gezellige vakantie, geniet er lekker van en ik hoop voor jullie dat het dit keer allemaal goed blijft gaan. Veel geluk!!!

Liefs,

Tammy

P.S. Wanneer ga je het de buuv vertellen??

----->> GEFELICITEERD <<----- .. dat word lekker genieten..!!!

wow,wat een reacties allemaal weer! superlief! ik ben flink zwanger hoor,vanmorgen ineens heel erg misselijk(duurde alleen maar even) en verder zou je zeggen dat ik op een roze wolk moet zweven(EN DOE IK AF EN TOE OOK!) maar ben ook flink chagerijnig af en toe,arme kerel van me(hij is ook nog ziek geworden gister en we gaan bijna op vakantie!)

de hormonen gieren dus  door mn lijf en dat vind ik erg,haha(NOT!!!)

oja,elora wat leuk dat je ook naar rhodos gaat! wij gaan naar rhodos-stad. gefeliciteerd met je huwelijk alvast! en hopelijk word het een vruchtbare reis!

He tammygirl lieverd: hoe is het met je eelt,haha...ik zal nu voor jou gaan duimen en eelt kweken,ok?! wanneer is je nod? oja buuv vertel ik het nog niet, vertel het sowieso nog niemand,eerst op vakantie en daarna echo proberen te krijgen en daarna vertellen we het een paar mensen(o.a.buuv)

liefs een gelukkige marjolein

Hey Marjolein!

Wat fijn je zo uitbundig te zien... laat die hormonen maar lekker gieren hahahaha... Ja met de eelt gaat het wel goed, maar er zijn er veel nu met nod he? Ikke pas de 13e, dus hopelijk is dat voor mij een geluksgetal!

Geniet lekker van deze mooie tijd en strooi maar lekker veel zwangerschapsdinges, dan ga ik effe extra goed vangen!

Liefs,

Tammy

Hoi Marjolein,

Van harte meid met je zwangerschap, wat geweldig toch!!!
Je gevoel is altijd goed moet je maar denken!!!
Wens je een hele fijne vakantie met zijn alle, lekker van genieten!!!
En een heel goede zwangerschap !!!!]
succes!!!

Liefs Sandy 11wk en 2dgn

Terug
Bovenaan