ik wist niet dat het zo moeilijk was om zwanger te worden.

inderdaad heel herkenbaar. WIj zijn nu bijna een jaar bezig en ondanks regelmatige cyclys en het voelen van de eisprong nog geen zwangerschapsverschijnselen.
Afgelopen week naar de huisarts met trillende knietjes.
inderdaad temperaturen is direct dan aan de orde. maar ook blijkt dat in het dossier van mijn vriend een operatie aan de zaadballen toen hij 9 was stond. Dit kan dus een oorzaak zijn. ik kan je vertellen dat je er dan wel even behoorlijk van schrikt ook al verzekerde de huisarts dat het daar absoluut niet aan hoeft te liggen, maar dat er wel een mogelijke oorzaak zou kunnen liggen. Daardoor kregen we wel gelijk een doorverwijsbriefje mee waar we een afsrpaak met een kliniek kunnen maken. En dus temperaturen anders doen ze niets met je.
heeft iemand ervaring met een draaing van de zaadballen( torsie) waar een operatie aan te pas is gekomen?
ook heel herkbaar:   iedereen is ongeveer zwnager en het lijkt allemaal vanzelf te gaan bij anderen. toch: hou vol en geniet van elkaar
groet
boekie

Bij mij hetzelfde verhaal als hierboven. Wij zijn vorige week voor het eerst naar het ziekenhuis geweest. Dit na 13 maanden. Mijn man is op z'n 9e ook geopereerd aan een niet ingedaalde balzak. Bij ons is er niets over temperaturen gezegt. Nu heb iik een een regelmatige cyclus en voel m'n eisprong.
Bij mij werd een uitstrijkje gemaakt en bloed afgenomen.
Elke maand is er weer die teleurstelling, terwijl je veel mensen om je heen zwanger ziet en baby's hebben.

Hoi allemaal daar ben ik weer even.
Van de week was wel echt een dip dag aangezien ik al 2 weken misselijk was....... en erg moe... had ik goede hoop vandaar dat de teleurstelling groot was toen ik  toch weer ongesteld werd. Inderdaad dat elke keer controleren of je toch niet ongesteld word..... Erg vermoeiend en erg onzeker. Bedankt allemaal voor de goede tips. Zoals ik zie op de site lukt het bij heel veel ook wel dus ik probeer de moed niet te laten zakken en gewoon door te gaan. Het helpt wel dat je ziet dat er mensen in het zelfde schuitje zitten en dat je je verhaal kan delen.
Succes allemaal.

Terug
Bovenaan