Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
van het feit dat ik eigenlijk moet werken en er niks uit m'n handen komt én van de klus die op me ligt te wachten die ik steeds uitstel en waar ik nu echt aan ga beginnen.....
van mijn klote lijf wat momenteel weer zo'n pijn doet van de reuma..dat ik niet eens Chris van de trap kan tillen omdat mijn benen en heupen zo pijn doen..K#T lijf!
het feit dat de baby nog in mijn buik zit ipv erbuiten...zaterdag ben ik uitgeteld maar mijn lichaam is het al langer moe...(al voel ik me gelukkig een stuk beter dan de afgelopen 2 weken...) oh ja en het feit dat ik elke avond wordt gebeld door een aantal familieleden of de baby er al is....UUUUUH dan bellen we wel....grrrr
van mijn buik. Vroeger was ik slank en na de zwangerschap ben ik flubbertje qua benen en buik. Ik probeer zoveel mogelijk oefeningen te doen maar ja... moe en geen tijd.
Zucht....
dat mijn kleine meisje nu lekker ligt te slapen, ze was ook echt supermoe na een broeierig nachtje.
En dat onze oh zo'n fijne buren heerlijk met de deuren lopen te gooien en aan het gillen zijn. Dat ze lekker verhuizen of emigreren ofzo.....