ik word chagerijnig van........(topic)

dat ik moet werken, terwijl er veel collega's vakantie hebben!
en dat er van die zeurklanten bellen...pfffff. ga toch lekker van de zon genieten mensen!!!!

Ik baal van mijn bekkenpijn. Nu 10 maanden na de bevalling heb ik nog steeds pijn. Het is begonnen tijdens mijn 1 zwangerschap al in de 4 maand. Dus nu al 2,5 jaar pijn...

* mijn lichaam dat al twee weken zonder aanwijsbare reden gek doet! Barstende koppijn, bijna flauwvallen, gekke bloeddruk, bloed wegtrekker.... Hmmm klinkt als overgang.... Wordt ik accut nog chaggie-er van....

* Mijn loonstroken die nu al 4!! maanden op rij niet kloppen in mijn nadeel!!!

Dat ik na mijn nachtdiensten een hele lading huishoudelijk werk heb liggenwaar ik nunog steeds niet aan toe kom omdat ik tussen de middag moe ben en met m'n dochter mee slaap, het veel te warm is om hard te werken en er is 'savonds ook altijd wat te doen... (En nu zit ik achterde computer, ik zou me moeten schamen...) Dat ik dus maar hele kleine beetjes weggewerkt krijg daar baal ik van!!

oja,sorry hoor,heb blijkbaar veel te klagen.
Ik word er gek van dat mensen zo aan me lopen te  trekken; wanneer kom je nou?Leef je nog,ik dacht,ik bel jou maar want jij belt toch niet,blablabla.
Mensen,ik heb het druk!
mmmm,druk met Forummen misschien,hihi,maar goed,druk is druk,toch?haha

Dat ik van mezelf vind dat ik op alle fronten goed werk moet afleveren.... maar steeds vaker denk ik: "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!".

Laatst las ik ergens dat een kind zich later echt geen superschoon huis herinnert, maar wel een leuke kindertijd. Dat bedenk ik me dan maar, als ik vind dat ik nodig weer in huis wat moet doen hahaha.

En nog een van een heel andere orde. Ik baal van het feit dat mijn vader ziek is, en hij nooit zijn kleinkinderen echt heeft gekend. En dat Skip en Bo hem niet anders kennen dan ziek.

Groetjes, Noor mv Skip en   Bo.

Terug
Bovenaan