Ik word een augustus mama!!!

Hoi lieve dames.
Ik had vrijdag een afspraak in het ziekenhuis omdat ik een te hoge bloeddruk heb.
Bloedtesten waren wel goed er was alleen een klein beetje eiwit in mn urine.
Ik heb medicijnen gekregen en mag vanaf nu niet meer werken. Ik zou nog een week moeten werken maar nu zit ik dus al thuis maar door de medicijnen word ik heel suf en kan bijna niks doen.
En hoogst waarschijnlijk word ik al bij week 37 ingeleid, dat is al over twee weken, 24 augustus.
Ik heb dit weekend geprobeert om aan het idee te wennen, maar het is moeilijk om 'even'drie weken vooruit te denken.
Het kamertje is wel klaar maar alle kleertjes moeten nog gewassen worden en ik heb nog niet alles in huis.
Alles is nu moeilijker omdat ik slecht kan nadenken door de medicijnen, maar mijn familie en schoonfamilie zijn heel behulpzaam.

(sorry,het is een beetje een lang verhaal geworden)

veel liefs
Marloes

Zelfde als ik dus, alleen andere medische reden (jij ivm hoge bloeddruk/eiwitgehalte en ik ivm tweeling). Bij mij gaan ze de 23ste kijken hoe 'het ervoor staat' (zie mijn topic 'Einde in zicht'), maar komt op hetzelfde neer..
Spannend, he.. Ik heb gelukkig geen medicijnen waar ik suf van wordt en alles is al helemaal klaar, omdat je nou eenmaal van tevoren wel in kan schatten dat een tweeling eerder komt. Maar toch..
Succes nog de komende 2 weken en hopelijk blijft hij/zij nog ff zitten!

Heee Maloes,

spannend, maar ook fijn, het eind is in zicht, en bijna kan je de kleine in je armen houden!!

Heel veel sterkte in de laatste weekjes en hou je ons wel op de hoogte??

Liefs

En zo kan het dus helemaal omslaan. Zo meot je nog 5 weken, en in een keer duurt het nog maar twee weken waarschijnlijk.

Spannend!!! Wel lekker dat je kindje vroeger komt.

Ik wilde ook wel dat ie van mij een week of twee eerder zou komen....

Succes met je laatste weekjes, geniet er nog even van.... :D

liefs

He Marloes, gewoon laten gebeuren meid, vraag inderdaad hulp, ik hoop ook echt dat je wat aan je familie hebt. Gewoon rustig aan doen, enne super toch dat je over 2 weken je kleintje in je armen kan sluiten. Eindelijk je kleine ontmoeten. En daarbij het is beter voor die kleine want als het inderdaad verkeerde kant op gaat, dan is het ook echt noodzakelijk om die kleine eerder te halen.
Probeer er lekker positief tegen aan te kijken, voor ons blijf je een september mama.
Ik heb je nog even een mailtje gestuurd, over de lunch, als ik je weer gelezen heb, dan zal ik een topic aanmaken over wat we gaan doen.

liefs nath

Hoi hoi,

Ik snap je helemaal. Ik heb ook te hoge bloeddruk en eiwitten in mijn urine( is donderdag vast gesteld)
Zaterdagnacht ben ik naar het ziekenhuis gegaan omdat ik me niet lekker voelde. Vandaag kreeg ik te horen dat ik er rekening mee moest houden dat ze het kindje gaan halen met 37 weken, das woensdag al...!!!!!!!
Het gekke is dat ik me heel erg vast heb gehouden aan de datum 1 september. Dat het iets eerder of later zou komen daar hield ik wel rekening me maar 3 weken...

Succes en sterkte met het wennen aan het idee dat je iets eerder mama wordt dan je eigenlijk had gedacht.

Hey,

Wat ontzettend spannend!

Ik kan me voorstellen dat je (jullie, essje ook :p) best geschrokken zijn... Dit is iets waar je van te voren geen rekening mee houdt! Maar het lijkt me ook wel erg leuk om te weten dat je nu heel snel je eigen kleine wondertje in je armen mag sluiten!

En ach.. die kleertjes wassen, dat is zo gedaan! Zeker als je beetje hulp hebt...

In ieder geval heel veel sterkte! En ook al wordt je nu augustus mama, je bent toch een echte septembermama hoor :) :) :) Kan je ons straks allemaal voorbereiden op de bevalling, als ervaringsdeskundige :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan