Ik word een augustus mama!!!

Potverdorie, type ik net een heel bericht, werkt het forum weer eens niet en is mijn bericht pleite.

Goed 'ontopic':

Vervelend voor je Marloes dat je bloeddruk te hoog is en dat je niet lekker bent van de medicijnen.
Fijn dat je al heel snel je kindje mag verwelkomen.

Ik zou gewoon iedereen om hulp vragen hoor! Ze willen je (helemaal in deze situatie) vast dolgraag helpen alles klaar te maken. No stress!!

@ essje: Voor jou natuurlijk hetzelfde verhaal. Spannend en leuk!! Voor jou komt het wel heeeeeeeel dichtbij. Woensdag waarschijnlijk al!!???

Maar ik weet dat jullie het kunnen. Jullie hebben hier al die maanden al naar toe geleefd. Die laatste weekjes zal het verschil niet meer maken.

Geniet van het vooruitzicht en de laatste zwangerschapsweekjes meiden!!

Lieve meiden,

Wat spannend zeg, het komt nu heel dichtbij. Wat fijn dat je hulp krijgt van anderen heb ik je nu ook echt nodig..! Esje voor jou ook zeker spannend, volgende week al!!

Meiden hou ons op de hoogte, su6 met de laatste loodjes, zometeen kunnen jullie eindelijk jullie kindje verwelkomen.

Liefs, Liselotte

Jeee, wat spannend!! Dan is het inderdaad zomaar ineens heel dichtbij. Hopelijk blijft alles onder controle, zodat jullie toch redelijk ontspannen naar de bevalling toe kunnen leven. Zal geestelijk toch misschien wel een kleine omschakeling zijn.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes, laat iedereen jullie maar goed helpen en probeer nog even van jullie buik te genieten, straks is t zo leeg daarbinnen..

groetjes Linda

Ha Marloes en Essje,

Wat gaan jullie een spannende tijd te gemoet.
Het idee, he...heel apart dat je binnen een zeer korte tijd in een keer je eigen kindje gaat ontmoeten die je
37 weken met liefde hebt gedragen, lijkt me zo apart.
Het is jammer dat het door deze omstandigheden moet, maar dat ben je zo weer vergeten.

Zo lees ik wel weer dat veel zwangere op het einde met een te hoge bloeddruk te maken krijgen.
Bij mij was niks aan de hand totdat vorige week.
Hoge bloeddruk en suiker (geen eiwit).
Vanmiddag weer op controle, bloeduitslag zal wel binnen zijn, ben erg benieuwd.

Dames, toy toy toy, geniet van de laatste daagjes/ weekjes!

Marloes en Essje,

Heel veel succes vandaag en de komende dagen!
Wat spannend dat het nu al gebeuren gaat allemaal... Het is vervelend dat het 'moet', maar zoals velen voor mij ook al zeiden: als je je kindje straks mag vasthouden ben je dat vast zo weer vergeten. Probeer nog even van de laatste 'zwangere' momenten te genieten en succes met de bevalling meiden!

Liefs Elin

Hoi lieve dames,

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes, het is nog wel wennen, hoor! nu nog 2 weken.

@Essje, ik hoop dat alles goed met je gaat!!!

De ene dag gaat het iets beter dan de andere.
Gister ben ik nog met mijn moeder naar de kapper geweest, die dag ervoor heb ik heel de dag op de bank gelegen en tv gekeken, en vandaag ben ik weer erg suf.

Gelukkig mag mijn man eerder beginnen met werken waardoor ie eerder thuis is.

veel liefs
Marloes

Terug
Bovenaan