Ik word een beetje gek denk ik

Hoi!

ik herken   het ook helemaal, en helaas wordt het elke maand erger, net als kim zit ik ook al in ronde 13/14...
Als ik een negatieve test heb, ben ik nog net zo zenuwachtig omdat ik dan denk dat ik te vreog getest heb, dus dat schiet niet op.
ik koop dus ook geen testen meer voor mijn NOD, bespaart heel wat geld en het werkt toch niet in mijn geval..
Mijn NOD is de 13e (toch geen ongeluksgetal hoop ik!)

Heb je inmiddels toch al getest of niet??

groetjes Janne

Hoihoi,

ik ben ondertussen al een klein beetje gekalmeerd. Ik had een wake-up call nodig denk ik, dus bij deze is dat dan gebeurd. Ben nog wel altijd benieuwd, morgenmiddag zullen we het weten maar heb mezelf opgelegd om het allemaal iets lichter op te nemen. Of het nu gaat lukken, dat is nog een andere vraag.

@ Janne: Bedankt voor de steun! Ik heb vanmorgen dus idd getest en deze was negatief. Een geweldige teleurstelling. Maar ik heb mezelf dus opgelegd om vanaf nu ook geen zwangerschapstesten meer te kopen voor mijn NOD. Je spaart er idd heel wat mee uit wat het is al de 2e keer dat ik me heb laten beetnemen. En mijn NOD is heel regelmatig dus daar kan ik op rekenen. En hoe gaat het bij jou? Voel je al iets of  is er nog iets anders dan anders? 13 maart, nog eventjes, ik hoop dat het lukt! Ik duim voor je!
Vele groetjes!
Bisous
Alysse

Hey dames,

Hoe is het bij jullie??
Bij mij word de hoop steeds minder, mijn temp. is nl iets gedaald (van 37.1 naar 36.9) dus denk dat ik alsnog ongi ga worden (al blijft er nog een beetje hoop, heb nl mega slecht geslapen wie weet beinvloed dat de temp..??). Mocht het zo zijn, dan hoop ik ook dat het nu snel door gaat zetten, want blijf zo erg zenuwachtig! Zou wel erg balen, want had had deze maand goede hoop (pijnlijke borsten, misselijk, moe, ... op 1 maand in het begin na niet meer gehad) maar ja lees wel vaker  dat je lichaam je snel voor de gek kan houden!!
Ik ben het helemaal met jullie eens, ga ook geen testen meer kopen voor NOD!! Ik had gister nog eens goed zitten tellen en gisteren bleek mijn NOD al te zijn (dacht vandaag), maar goed, gezien temperatuur daling denk ik dat ik toch gewoon ongi ga worden, dus wacht nog paar dagen af.

Toi, toi, toi allemaal met wachten!

Liefs Lien.

he dames

even een up date van mij. ik ben nu 2 dagen overtijd, nog geen tekenen van een eventuele ongi, voel me eigenlijk best goed.
we hebbben net een test gedaan maar die was negatief helaas. daar was ik al bang voor want nu blijft de spanning stijgen. ik heb goede hoop aangezien ik vrijdag 27 febr een bloeding heb gehad op mijn innstelingdag ( nog nooit eerder gehad ).

veel succes alemaal liefs kim

Hey,

Helaas, werd vannacht wakker met hevige krampen en ben ongi geworden . Net als andere maanden baal ik er stevig van (maar nog net iets meer omdat ik dit keer echt veel zwangerschapsverschijnselen had!). Maar ja helaas, op naar de volgende maand (klinkt stoer, hoop dat me dit met goede moed ook gaat lukken!). Ik denk dat ik deze of volgende maand naar de huisarts ga samen met mijn vriend (ergens in mijn achterhoofd blijf ik toch de angst hebben dat er iets 'mis' is en er wellicht een reden is waarom het niet lukt....). Herkennen jullie die angst? Zijn jullie al naar de huisarts geweest (pas na een jaar, of al eerder?)....

Ik hoop voor jullie meer geluk deze maand!!

Liefs Lien.

hoi lien

jeetje wat balen weer.
ik ben ook bij het ziekenhuis geweest. ik zit nu in ronde 13 en omdat ik een korte cyclus heb van gem. 25 dagen ( dus 4 eisprongen in 3 maanden) ben ik met de 9 de maand naar de huisarts gegaan. na ronde 10. ik heb natuurlijk wel een beetje gelogen dat we al een jaar bezig zijn. ik ben okt 2007 gestopt met de pil en hebben toen nog veilig gevreen totdat we er echt aan toe waren en ik ben in nov 2008 gegaan. dus wel 1 jaar geen anticonceptie meer. bij ons was alles goed en moeten nu een half jaar wachten. als ik dan nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie om te zien of mijn doorgangen goed open zijn. ik ben nu 3 dagen overtijd dus ik hoop dat dat niet nodig is.

liefs kim

Hoi dames!

@lien, ooh wat balen zeg! Hopelijk de volgende ronde meer succes!! Ik zal duimen!
@kim en alysse: en??? is er al nieuws??

Ik vind het weer erg spannend deze dagen, 13-3 is NOD...
Ik let op elk pijntje/gevoel in mijn buik en weet niet wat ik moet denken
Wij zijn nog niet bij de  huisarts geweest, wordt misschien ook wel eens tijd (ronde 13/14)...
toch vind ik die stap best groot...

groetjes Janne

Hallo,
helaas helaas zit het er voor ons niet in deze maand. Dinsdagnacht zijn de rd's er door gekomen. 2 dagen na mijn NOD. Zeer vreemd want ik ben normaal zeeeeer stipt, zou er mijn klok mee gelijk kunnen zetten. Was wel zwaar ontgoocheld. Je lichaam geeft je wat hoop elke dag dat je je NOD passeert en dan boem, gedaan. Ik heb serieus gebaald. Traantjes gevloeid, babbeltje gedaan en het gaat weer wat beter. Ik vind het nog wel erg, maar volgende keer beter, hoop ik. Ik wou ook niets uitspreken want ik was bang dat vanaf het moment dat ik iets zou zeggen van 'het is gelukt', dat het dan zou misgaan. Een beetje bijgelovig mag je wel zeggen, maar ja, 't zit allemaal tussen de oren  hé . Op naar NOD april! Al weet ik nu niet goed welke dag mijn NOD valt, en mijn eisprong?

@Lien: Ik vind het erg voor je dat ze zijn doorgekomen. Samen naar de volgende ronde en blijven hopen!

@Kim: Weet jij al iets meer? Nog testen gedaan? Ik duim voor je!

@ Janne: Morgen NOD! Spannend! Ik hoop dat je goed nieuws kan brengen! Fingers crossed!

Groetjes!
Bisous
Alysse

Terug
Bovenaan