ik word er een beetje chagrijnig van

A

Anoniem

Guest
dit is dus de derde test
en nog steeds niets te zien
voel steeds meer in mijn buik, borsten gevoeliger enz enz
dus ik ga strax even naar de kruidvat of zo wat andere testen halen
want ik heb er nu een van sensitest en ik vertrouw het gewoon niet
ik hoop dat ik niet op vakantie ongi wordt, dan zou ik helemaal balen, maar ik had echt gedacht dat ik een streepje zou krijgen
helaas

Hoi Fiepke,
goh, da's balen!!!!!!!!!!! Zou naar ha gaan en eindelijk zekerheid willen hebben. Het klopt toch gewoon niet dat de testen neg blijven???
Heel veel sterkte,

Ant

nou was ik nog niet helemaal regelmatig want zit pas in de 2e of 3e ronde, maar dan nog, je cyclus wordt toch niet ineens zomaar een week langer.
en ik voel gewoon zoveel,
borsten steeds meer
slijmverlies, is nu iets steviger geworden
mijn buik voelt vanalles.
af en toe goed misselijk enz enz
en veel moe
daarom snap ik het niet maar ik denk dat ik al weet hoe mijn huisarts reageert
die zal gewoon zeggen, wacht nog maar even af.
daarom ben ik aan het bedenken of ik een clearblue test zal doen, misschien dat die beter testen....

he fiepke wat jammer nou meid ik baal met je mee!!!!! ik had toch zeker wel gedacht dat je twee streepjes zou krijgen het eerste wat ik dacht net ff vlug gaan kijken want fiepke heeft getest en toen de teleurstelling voor jou meid en voor ons. ik leef ontzettend met je mee,heb zelf ook al heel vaak getest omdat mijn cyclus zo onregelmatig is dus weet goed hoe jij je voelt,ik hoop dat een andere test misschien wat duidelijker is voor je en ik wens je ondanks alles toch nog een fijne vakantie meid!!!!!!!!!!!!! groetjes miranda

Hoi Fiepke.

Jammer voor je zeg!!! Zou idd gewoon n clearblue test gaan halen..en straks nog n keertje proberen (desnoods morgenochtend als je dat meer vertrouwt)..je weet t nooit.

Maar wat je zei of de lengte van je cyclus, die kan wel degelijk ineens verlengen hoor...en n week valt dan nog wel mee ook. Bij mij was ie na n half jaar regelmatig ineens 12 dg langer (niet ziek geweest ofzo) en daarna weer iets korter..maar er zijn ook meiden die ook ineens naar de 50 dg zijn gegaan of iets dergelijks. Je bent natuurljik ook pas net met pil gestopt, dus wie weet speelt t nog mee..

Gewoon dalijk nog n keer testen en als t nega is gewoon wachten. Zolang je niet ongi bent is er hoop...en anders toch ha bellen ,maar denk dat die idd zegt afwachten..

Succes! xx

de ha belt me vanmiddag terug, er zijn toch dingen waar ik rekening mee moet houden, mocht ik wel zwanger zijn,
bepaald eten en niet teveel zon enz enz
ik vind het gewoon zo klote dat ik dadelijk op vakantie ongi wordt.
maar ja niets aan te doen, ik ga maar aan de gang, moet alles nog inpakken
bedantk voor jullie steun!!!

Hoi Fiepke,

Ook ik wil even reageren. Ik lees hier meestal een beetje mee en soms reageer ik.

Ik ben reeds mama van een zoontje van anderhalf en in mei heb ik een miskraam gehad van de tweede (even uitleggen waarom ik reageer).

Toen ik beide keren zwanger was werd mijn slijm dik wit. Dit was voor mij een duidelijk teken dat ik zwanger was (rond mijn NOD en daarna). Het was echt wit dus niet beige of zo.

Ik lees nl. al een paar keer dat je dat noemt dus dat vind ik een overduidelijk teken.
Verder is jouw HCG misschien wel nog niet hoog genoeg en die sensitesten zouden wel zogenaamd reageren maar ik heb daar ook negatieve verhalen over gehoord.
Clearblue is echt een hele goede test. Okay, het kost wat (kan je beter 2 in 1 kopen, misschien dat je nog een keer een tweede kindje wilt ) maar dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt.

Nou meid, ik hoop voor je dat je niet ongi wordt in je vakantie. Voor de rest probeer lekker te relaxen en tot rust te komen.

Heel veel succes!!!

Groetjes,
Rosanne

hey fiepke,
wat k.u.t zeg.
ik zou als ik jou was gewoon zo eenvoudige test halen bij de aphotheek die werkte bij mij wel meteen.
ik zla voor je duimen dat de duivels niet in de vakantie komen en dat je gewoon keihard zwanger bent
xxx
sabrine

Terug
Bovenaan