ik word er een beetje chagrijnig van

hee meissie,

tjee wat hebben we hier zitten duimen zeg!!! Gewoon een andere test halen of langs HA idd. Hoop echt omdat je alle symtomen hebt dat je toch zwanger bent...Ik hoop dit niet voor je, maar kan het zijn dat je mischien schijnzwanger kunt zijn?? dan heb je ook alle symptomen namelijk...ik hoop het echt dat het niet zo is en dat je gewoon echt zwanger bent!!

heel veel sterkte en toch een beetje genieten op je vakantie he!
succes hoor meissie!!!

knuffel sweety

lieve lieverds
ik heb net een clearblue test gekocht maar daar wacht ik denk ik tot morgenochtend mee
de dokter belt me vanmiddag terug dus dan vraag ik of er dingen zijn waar ik rekening mee moet houden, mocht het zo zijn.
ik wil jullie super bedanken
ik probeer vandaag en morgen iets minder hier te zijn, heb het ook veel te druk, maar ik lees wel, typ alleen wat minder in de vakantie kan ik het toch niet volgen dus dan kom ik even tot rust

hoi fiepke,

wat een gedoe zeg!
ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent!
ik ben in april ook zwanger geweest en ik had toen pas na 12 dagen een possitiefe test! dus er   misschien nog wel hoop voor je, en adners moet je die van clearbleu gebruiken daar heb ik persoonlijk wat meer vertrouwen in dan een huis tuin en keuken test! en in die van babybrabbel heb ik al helemaal geen goed gevoel bij!

succes meid! en ik hoop binnenkort op goed nieuws van jou!

liefs wilma

eej meisje.
ik vind het heel raar het is toch vrijwel overduidelijk dat je zwanger bent/
nou je weet hoe hard ik het voor je hoop...
tot gauw he!!!xxx je maatje

Terug
Bovenaan