ik word er een beetje tuureluurs van!!

Pfoe, gelukkig...Ik had van Veerle de tip gekregen, via msn, om de onderkant van haar slaapzakje onder  het matras in te stoppen, en nu ligt ze dus al een uur lekker in haar eigen bedje op haar rug te slapen. Deze keer geen gegil omdat ze op haar buikje ligt. Dat gaan we vaker doen!!

Groetjes Monique

Heej Monique,
wat fijn dat mijn tip werkt. Natuurlijk is die ook niet eeuwig werkend, want op een gegeven moment is ze zo sterk dat ze die ook lostrekt. Dat is hier met Quinn wel zo geweest. Maar toen kon hij zelf al goed heen en terugdraaien en dat scheelt een hoop.
Toen was het juist vervelend om die slaapzak in te stoppen, want hij moest juist dan weer wurmen om hem los te krijgen. Dus merk je dat dadelijk, dan juist niet in stoppen.
Maar voor nu... fijn dat het werkt.
Groetjes Veerle

danny kan sinds een maandje ook van rug naar buik draaien en sinds vandaag zelf terug. gelukkig doet hij het nog niet in zijn bed alhoewel ik dat wel gelijk zou merken, want zoals jullie misschien nog weten   waak ik nog steeds vanwege zijn erg diepe slaap.
zijn bedje staat ook nog steeds pal naast het mijne.

van mij mag hij best allerlei kapriolen uithalen als hij wakker is, maar ik hoop dat hij voorlopig nog gewoon lekker stil blijft liggen in zijn bedje. Ik heb hem al wel een keer aan het hoofdeinde betrapt hoor. Meestal haal ik hem er gelijk uit als hij wakker wordt ( ook al is dat midden in de nacht) zodat hij weet dat zijn bed is om te slapen en geen speelplaatsje.
Misschien is het dat, geen idee.

groetjes irene

jaaa hier nog zo één de eerste keer dat het lukte die dag hup in zijn bedje niet echt aan gedacht en hoor hem huilen ben meestal zo dat ik er niet meteen naar toe ga maar dacht ga toch maar ja hoor overdwars matras staat nog hoog benen door de spijlen kon natuurlijk geen kant meer op was ik wel van geschrokken sindsdien een slaapzakje aan
kan ie niet met zijn benen door de spijlen

grappig is ik heb een tweeling en dacht eigenlijk dat mijn dochter hier de eerste zou zijn met omrollen ze draait zich nl altijd helemaal op haar zij maar Martin deed dit een week of twee terug en Jasmijn doet het nog steeds niet gek hè

en ja de hele tijd nu op zijn buik willen als je hem terug draait omdat ie zit te jengelen dan is heten draait ie zelluf weer terug en dan is het ookhaha vermoeiend blij dat Jasmijn nog een beetje lui is wat dat betreft

groetjes Elena

Hahaha erg leuk gezicht, maar na een tijdje is het vermoeiend.
Suleyman   kon na 2 weken ook weer verder rollen zeg maar.
Bij hem heeft het 2 weken geduurd dat hij op zijn buik rolde,
en niet meer terug kon.
Het zal niet zo lang duren denk/hoop ik.

Groetjes!

Terug
Bovenaan