ik word er gek van!!

Hallo allemaal,

Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam meer.
Ben nu 10 dgn overtijd en de testen blijven maar neg.
Ben wel op zijn tijd beroerd en heb soms last van gevoelige borsten en tanden.
Waarom doet een lichaam toch zo vreemd?
Meiden geef mij eens een goede raad!
Normaal is mijn NOD altijd rond de zelfde dag vlgs de berekeningen.
ook voor mijn 1ste mk. kon de klok er zo wat op gelijk zetten.
Na de mk. werd ik al met 4wkn ongi ik dacht dat is mooi we kunnen
weer gaan klussen.
Maar hier word ik een beetje nerveus van.
Moet ik eens contact met de HA op nemen?
Goed ik hoop op een beetje advies.

groetjes astrid

Hee die Assebas!
10 dagen overtijd? Ja ik ben geen huisarts nee maar ik ben vorige maand ook flink in de maling genomen. 23 jaar lang (!!!) heb ik een regelmatige cyclus gehad van 26 dagen. Vorige maand was ik 2 dagen overtijd en de eerste x dat me dat overkwam was ik zwanger. Dat liep niet goed af helaas. Ik had vorige maand ook allerlei verschijnselen behalve misselijkheid. De rest wees erop dat ik zwanger was en een hele vage tweede streep. Ik denk nog steeds een héél vroege mk maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen helaas.
In jouw geval....pff ja 10 dagen, je zou toch tenminste een vaag streepje moeten zien...
Ik zou je ha raadplegen en hopelijk zegt die niet; "afwachten..." grrrr want dat woord kan ik eigenlijk niet meer horen haha.

Je hebt geen klein beetje bloed verloren afgelopen dagen ofzo? dat zou innesteling kunnen zijn. Nou meid, ik wens je veel sterkte met het 'afwachten' (grrrr) en bel gewoon de ha!!

groetjes Jeannette

Hoi Assebas,

Ik zou gewoon naar de HA gaan. Als je altijd regelmatig bent geweest is het niet normaal dat het nu anders loopt. Zelfs niet na een MK. Laat je niet afschepen door de assistente. Zeg desnoods dat je voor iets anders komt, als ze vraagt waarom je komt. Ik geef je groot gelijk dat je nu wilt weten wat er aan de hand is.

Groetjes, Kat

Hé Astrid,

Vervelend hoor al die onzekerheid. Je kunt natuurlijk altijd even naar het telefonisch spreekuur bellen van de ha. Eerlijk gezegd denk ik wel dat die je adviseert om af te wachten maar als je er zo gek van wordt vind ik echt dat je minimaal moet bellen. Zo blijf je met dit gevoel zitten en dat werkt ook niet. Je cyclus kan wel soms wat uit de pas gaan lopen, dat weet ik uit ervaring. Het hoeft niets raars te zijn maar het is zeker vervelend. Check het gewoon even dan ben je in ieder geval gerustgesteld.

Succes!

Liefs,
Daantje

Hallo meiden,

Dankje voor de reacties ga maandag gelijk bellen met de HA.
Gelukkig staat hij altijd voor je klaar en kun je hem van alles vragen en als hij iets niet
vertrouwd stuurd ie me wel door.
Hoop dat ik dan wat wijzer word.
Jullie horen van me.
Dankje .

quote: assebas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2005 09:46:32'));

Hallo meiden,

Dankje voor de reacties ga maandag gelijk bellen met de HA.
Gelukkig staat hij altijd voor je klaar en kun je hem van alles vragen en als hij iets niet
vertrouwd stuurd ie me wel door.Heb ook geen last van bloedinkjes gehad helemaal niets.
Hoop dat ik dan wat wijzer word.
Jullie horen van me.
Dankje .

Hallo meiden,

Ik moet nog een dagje wachten want mijn eigen HA is met vakantie.
Nu kan ik morgen bij de praktijkverpleegkundige komen.
De assistent zei dat we dan het bloed anders moesten testen op zw hormonen.
Om de dat de testen maar neg. blijven.
Du s wat doen we dan maar weer: WACHTEN!!
Jullie horen van me.
groetjes astrid

Terug
Bovenaan