ik word er gek van!!

Hallo allemaal,

Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam meer.
Ben nu 10 dgn overtijd en de testen blijven maar neg.
Ben wel op zijn tijd beroerd en heb soms last van gevoelige borsten en tanden.
Waarom doet een lichaam toch zo vreemd?
Meiden geef mij eens een goede raad!
Normaal is mijn NOD altijd rond de zelfde dag vlgs de berekeningen.
ook voor mijn 1ste mk. kon de klok er zo wat op gelijk zetten.
Na de mk. werd ik al met 4wkn ongi ik dacht dat is mooi we kunnen
weer gaan klussen.
Maar hier word ik een beetje nerveus van.
Moet ik eens contact met de HA op nemen?
Goed ik hoop op een beetje advies.

groetjes astrid

Hee die Assebas!
10 dagen overtijd? Ja ik ben geen huisarts nee maar ik ben vorige maand ook flink in de maling genomen. 23 jaar lang (!!!) heb ik een regelmatige cyclus gehad van 26 dagen. Vorige maand was ik 2 dagen overtijd en de eerste x dat me dat overkwam was ik zwanger. Dat liep niet goed af helaas. Ik had vorige maand ook allerlei verschijnselen behalve misselijkheid. De rest wees erop dat ik zwanger was en een hele vage tweede streep. Ik denk nog steeds een héél vroege mk maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen helaas.
In jouw geval....pff ja 10 dagen, je zou toch tenminste een vaag streepje moeten zien...
Ik zou je ha raadplegen en hopelijk zegt die niet; "afwachten..." grrrr want dat woord kan ik eigenlijk niet meer horen haha.

Je hebt geen klein beetje bloed verloren afgelopen dagen ofzo? dat zou innesteling kunnen zijn. Nou meid, ik wens je veel sterkte met het 'afwachten' (grrrr) en bel gewoon de ha!!

groetjes Jeannette

Hoi Assebas,

Ik zou gewoon naar de HA gaan. Als je altijd regelmatig bent geweest is het niet normaal dat het nu anders loopt. Zelfs niet na een MK. Laat je niet afschepen door de assistente. Zeg desnoods dat je voor iets anders komt, als ze vraagt waarom je komt. Ik geef je groot gelijk dat je nu wilt weten wat er aan de hand is.

Groetjes, Kat

Hé Astrid,