ik word er gek van!!

Hoi Astrid,

Wat een ellende he dat afwachten iedere keer, ik wordt er ook misselijk van hoor.

Maar... die bloedtest zou ik zeker doen joh, weet je ook gelijk hoeveel hcg er in je bloed zit,mocht je zwanger zijn.

S'morgens vroeg prikken, tussen de middag weet je meestal wel het resultaat.

Meid, ik hoop dat je goed bericht krijgt, want het leven is al genoeg vol onzekerheden.

veel liefs Hester  

Hoi Astrid,

Vervelend dat je vandaag niet bij de dokter terecht kon maar daarentegen wel fijn dat je morgen meer zult weten. Met zo'n bloedtest heb je toch meteen zekerheid over de situatie. Ik heb wel eens een verhaal gehoord van iemand die de eerste weken in haar zwangerschappen geen positieve test had omdat zij altijd een zeer laag HGC had in het begin. Misschien is dat nu bij jou ook wel het geval...ik hoop het voor je. En zo niet dan hoop ik wel voor je dat je menstruatie snel op gang komt. Dan kun je in ieder geval weer verder.

Veel succes morgen en ik zal voor jeduimen!

Liefs Britt

He Astrid,

Spannend hoor, hopelijk morgen eindelijk duidelijkheid voor je! We wachten met z'n allen wat af zeg. Sterkte,  ik duim mee voor  goed nieuws!

Groetjes, Em

Hoi,
Dit is de eertse keer dat ik op dit forum kom, maar ik zag je verhaal en wilde toch even reageren.
Bij ging het eigenlijk precies hetzelfde: dik 2 maanden geleden heb ik een miskraam gehad hierna werd ik eigenlijk gewoon op tijd ongi dus dachten mijn man en ik nou dan gaan we weer klussen.
Deze keer was ik 8 dagen overtijd maar de testen negatief, nou ik ben gewoon naar de huisarts gegaan en ik mocht voor een inwendige echo, maar niets te zien. De huisarts dacht dat ik onregelmatig ongi ben geworden door de miskraam, maar ik snapte niet waarom ik de eerste keer dan wel gewoon optijd ongi was.
Maar vandaag 12 dagen overtijd ongi geworden, mijn lichaam is dus gewoon de kluts kwijt door de miskraam.
Ik zou gewoon naar de huisarts gegaan, dat heeft mij tenminste heel wat rustiger gemaakt!
Heel veel succes groetjes van Janneke  

Ho sorry hoor ik had de reacties nog niet gelezen voor ik reageerde, zal ik de volgende keer maar eerst doen!
Ik hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!
Gr Janneke

Terug
Bovenaan