Ik word er zóóó moe van

A

Anoniem

Guest
Chloë is al weer een poosje  niet te genieten en ik word er zo moe van.
Ze drinkt slecht, huilt veel en wil absoluut niet alleen spelen, maar ligt alleen maar te jammeren. Totdat ik haar oppak, dan is het een grote lach...3 seconden en dan is het weer mis.
Weet af en toe echt niet meer wat ik met haar aan moet. Het is nu al best lang zo. Er is even een opleving geweest dat ik dacht dat ze het nu wel achter de rug had, maar dat was maar even..
Ik wil mijn vrolijke, goedlachse meisje weer terug!!
Sil

Ow Sil wat een pech! Wat zul je moe zijn van het sjouwen... Ik ben bang dat ik geen tips voor je heb. Ik hoop voor je dat het snel beter zal gaan met je meisje. Is ze ook eenkennig of valt dat wel mee? Hoeveel maanden is ze nu eigenlijk precies?

Sterkte en liefs, Susan

PS hoe gaat het met je schoonvader?

hey sil,

ik weet precies hoe je,je voelt................. hier gaat het ook al  weken zo, en ik dacht echt dat het vandeweek iets beter ging, maar helaas dat was maar 1 dag, ik vind het ook erg vermoeiend...............en wacht ook af, en hoop dat ik heel gauw mijn vrolijke mannetje terug heb, want ik wordt er nu echt moedeloos van................., maar goed geen goede tip dus voor je, maar messchien wel fijn dat je weet dat je niet de enige bent.................

groetjes susanne

Ik kan het me helemaal voorstellen sil! Je denkt op een gegeven moment echt dat je nooit meer dat leuke gezellige kind terug krijgt he!?
Hier is het ook echt een hele tijd niet zo gezellig geweest, maar nu is  ze weer heeeerlijk vrolijk!! Dan geniet je zoooo he! Vind het nu gewoon weer jammer als ze naar bed moet! (heb echt een tijd gehad dat ik BLIJ was als het 20.00 uur was)
Komt dus allemaal goed! (maar dat weet je natuurlijk ook wel...) Het duurd alleen af en toe even...helaas..!

Idd fijn om te weten dat het bij anderen ook zo gaat!
Ze is nu bijna 7,5 maand en ze wordt idd ook eenkennig, wil alleen maar bij mama zijn. En hoewel mama het ook erg fijn vindt om bij Chloë te zijn, vindt mama het ook wel eens erg fijn om wat anders te doen dan Chloë rond sjouwen!

Met mijn schoonvader gaat het beter. Hij is inmiddels thuis, omdat het toch met rust moet genezen. Hij moet wel een flink aantal weken plat, maar da's nu niet zo moeilijk, want hij is erg moe van het hele gebeuren. Het is uiteindelijk allemaal wel goed afgelopen, gelukkig!

Ik heb het bovendien (nu ik toch aan het klagen ben) nog steeds niet naar mijn zin op mijn nieuwe werk, dus dat zit ook niet lekker.
Al met al, word ik erg sjachrijnig van alles!!!
Sil

Hier het zelfde laken en pak.... Afgelopen nacht was echt een hel.
Vanaf 24.00 tot 4.00 is ze bezig geweest.
Ik ga zo de campingbed in de huiskamer opzetten, en als ze het weer 'vertikt' zet ik haar beneden in het bedje... dan maar zo.

Maar deze jonge dame neemt echt een loopje met ons de laatste weken, ik moet dit nu echt doorbreken. (zal je zien... slaapt ze als een roosje vannacht)

Groetjes Debby mv B'Elanna  

Hoi Sil,

Ja, hoe lief ze ook zijn en hoeveel je ook van ze houdt, een huilend babietje is niet altijd even leuk. Kan soms behoorlijk op je zenuwen werken is mijn ervaring. Komt dat gedoe met je schoonvader er ook bij en als je het dan ook nog niet naar je zin hebt op je werk... Het is allemaal goed balen zeg.

Ik leef met je mee en Heather jengelt gezellig met Chloe mee...

Heel veel sterkte en ik zou zeggen neem vanavond een lekkere !!

KT

Hoi Sil,
 Hoe is het nu met jullie. Ik kan me voorstellen dat je er moe van word (van de situatie) Het zal wel een fase zijn, maar toch...............Ik heb weinig tips voor je, ik hoop dat je een beetje aan jezelf toekomt, anyway sterkte,

x Esther

Terug
Bovenaan