Ik word er zóóó moe van

Vandaag moest ik weer werken en hoorde ik vanavond van mijn moeder dat het hardstikke goed gegaan was vandaag!
Heel leuk om te horen natuurlijk, nu nog afwachten of ze dat bij mij ook gaat doen..
Morgen moet ze weer mee naar het werk, moet 6.30 beginnen, dus jullie zullen begrijpen dat ik hoop dat een goede bui heeft morgen.
Ik neem wel een  trouwens, want  lust ik niet.
Groetjes Sil

hey sil,

even vraagje tussendoor, hoe doe jij het op dat soort dagen met je oudste?? ik bedoel dat ik zo op die jengeldagen echt veel met hem bezig ben, en dat demi op het moment echt zoiets heeft van"hallo, kan hij niet een keertje wibberen ofzo"dus echt niet leuk voor haar, maar om nu rustig een spelletje te gaan doen of een boekje voor te gaan lezen als hij zo ligt te brullen lukt ook niet echt, ik ben wel benieuwd hoe jij daar mee omgaat,

groetjes susanne

he meis...

Even snel een berichtje, ben best moe maar had gewoon helemaal geen tijd vandaag om te lezen of te reageren! Dacht wel vandaag in de auto aan je probleem en dacht toen misschien moet ze even naar de dokter gaan... maar zie nu dat ze toch ook nog wel lacht... ben je trouwens weleens bij de osteopaat geweest, die kan ook wonderen verrichten. Maar zoals ik het nu lees is het vast de leeftijd, hoe vervelend ook.

Wat fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader, nu dus weer bijkomen thuis en herstellen. heftig allemaal hoor... Zet je wel weer aan het denken.

Wat is de reden dat je het niet naar je zin hebt op je werk? Misschien heb je het al eens geschreven maar heb ik dat gemist... ben je al op zoek naar iets anders? Of hoop je dat het nog beter wordt? niet te lang blijven wachten hoor, het is heel ongezond om ergens te werken waar je het niet goed hebt!

Nou meid sterkte met alles, ik hoop voor je dat Chloe (kan die puntjes niet vinden sorry) morgen een goede dag heeft en ook fijn het weekend ingaat.

Liefs, Susan

Hoi allemaal,
Nou vandaag dus mee naar het werk en dat ging weer voor geen meter. Ze heeft erg veel gehuild, weinig geslapen en slecht gegeten.
Vreet erg veel energie als je zo moet werken, ben nu dus ook gebroken.

Ik kan maar niet wennen op het werk en ik kan niet echt benoemen waar het nou aan ligt. Zit denk ik te vast geroest in mijn vorige baan, waar ik 8 jaar gewerkt heb.
Het zijn hier een heel ander type mensen..
Maar ik moet het mezelf nog even de tijd geven.

En Susan (mama demi), ik vind het ook erg moeilijk om mijn aandacht te verdelen als Chloë zo'n dag heeft. Maar ik ben heel bewust bezig met Kyara apart aandacht te geven. Dus ook als het goed gaat met Chloë, dan zorg ik altijd voor een moment in de dag waarop ik even wat quality- time met haar heb.
Ik ga bijv. 's avonds even een rondje met haar fietsen of lopen. Of even met haar knutselen, lezen, enz.
Ik denk dat ik ook een beetje onderschat heb, wat het voor haar betekent, zo'n klein zusje.
Vorige week zijn we gezellig met z'n drietjes naar de Efteling geweest; Chloë bij oma gebleven, zo had ze papa én mama weer even voor zichzelf alleen. Je zag duidelijk hoe erg ze daarvan genoot. ( ook al hebben we heel de dag in de regen gelopen!)
Maar het blijft moeilijk, hoewel zij nog nooit heeft geklaagd dat ik even geen tijd voor haar heb.
Sil

hoi sil,

wij proberen ook idd elke dag wel echt apart tijd voor haar te nemen, dat vind ze erg fijn, want je ziet haar dan echt genieten, ik heb ook erg onderschat wat het voor demi betekent, een broertje erbij, dat merk ik op school enz.,maar nu in de vakantie merk ik wel dat ze beter in dr vel zit, ik heb nu toch wat meer tijd voor haar, en niet alleen als ze uit school komt, want dan is het toch vaak haastig werk, even koken, de kinders nog in bad enz. voor haar ook erg druk, maar goed, ik merk dat het steeds beter gaat, en dat ik zelf ook een beetje ritme begin te krijgen.

groetjes susanne

Fijn Susan, dat het bij jullie al weer een beetje beter gaat. Hier duurt het nog 2 weken voordat ze vakantie heeft, dus nog even doorbijten.
Ik zelf heb maar 1 week vakantie, maar papa 3 weken, dus krijgt ze weer aandacht zat.
Sil

Terug
Bovenaan