ik word gek van onzekerheid

nou ik word echt gek hoor van die onzekerheid en heb even zin om het van me af te schrijven. ik ban donderdag begonnen met vloeien(zie eerdere topic) vrijdag werd het al minder ben niet veel bloed verloren. echo gehad, daarop was nog niet veel te zien dus ze zeiden dat ik waarschijnlijk een miskraam aan het krijgen was en dat het erger ging bloeden dat is niet gebeurt heb ook bijna geen pijn gehad. nu is vrijdag avond het vloeien gestopt. de verloskundige raadde mij aan nadat ik haar donderdag gebeld had na de echo, om als het bloeden niet zou doorzetten afgelopenn weekend nog een test te doen. dus ik heb vanmorgen een test gedaan en die gaf ZWANGER aan. ik weet nu echt niet meer of ik nou wel of niet zwanger ben. heel vervelend dit. wel fijn dat ik het hier even op kan schrijven !!
 
het is vaak zo dat als een test het aangeeft dat je zwanger bent je dan toch nog steeds zwanger bent (lijkt me zo).
anders zou ik de verloskundige nog een keer bellen en het voor de zekerheid navragen.

hopelijk gaat nu alles goed
 
He Kaatje, ten eerste heel veel sterkte toegewenst in de zeer moeilijk periode. Na een miskraam in september weet ik er alles van.
Ik wil echt niet lullig doen, maar als je nu wel en mk hebt gehad dan geeft een test nog steeds aan zwanger. Je HCG blijft namelijk nog een poosje in je lichaam, dit kan zelfs 6 tot 8 weken duren.
Had je graag wat anders verteld. Beetje slecht advies van de VK, maar ik begrijp het wel want ze wil je zorgen weg nemen.

Je HA of VK kan je laten bloedprikken op HCG. En dan vervolgens 2 dagen later weer, omdat je HCG moet stijgen bij een goede zwangerschap. Dit is de enige manier om er achter te komen, tot aan dat je 7 tot 8 weken bent voor een echo.
Laat je niet afschepen, je hebt recht op contole en zekerheid.

Heel veel sterkte meid, mijn duimpjes draaien voor je.
 
hallo allemaal,

de verloskundige belde vanmiddag en net zoals Nathalie zegt zei ook zij dat de test niet veel zin had. ik mag nu maandag voor de echo, kon ook wel donderdag maar omdat ik dan 7 week zwanger zou kunnen zijn was er alsnog een kans dat er geen duidelijkheid kwam. nu maar afwachten tot maandag.

bedankt voor jullie steun en begrip.

liefs, Kaatje
 
Terug
Bovenaan