ik word gek van onzekerheid

Succes maandag! Het is wel vervelend om de hele week zo in spanning te zitten (heb zelf vorig jaar een miskraam gehad en weet hoe ontzettend onzeker je wordt van dat vloeien...), maar als het wél goed is kunnen ze over een week echt meer zien! Probeer maar een beetje afleiding te zoeken deze week en jezelf een beetje te verwennen meid!

Liefs Elin
 
Sterkte meid, ik weet in welke onzekerheid je zit. Ik heb in nov 2007 een miskraam gehad. omdat ik niet genoeg gevloeid had zou er een kans zijn dat ik nog zwanger was. Er was inderdaad met 5 weken iets te zien, maar of het goed was konden ze me niet zeggen. ik moest 2 weken in huis afwachten voor de volgende echo. Slopend!!! Ik sliep slecht kon me moeilijk concentreren. Toen de 2 weken voorbij waren mochten we eindelijk voor een echo... toen bleek dat het 'iets' helemaal weg was. Mijn lichaam had het zelf opgelost. Ik was niet zwanger meer. Ik was teleurgesteld, maar ik had er wel rekening mee gehouden.

Heb dus niet te veel hoop, hou rekening met een teleurstelling en vestig geen vertrouwen op die positieve test... die test blijft positief totdat alle HCG uit je lichaam is en dat kan een tijd duren.

Zoek afleiding... hoe moeilijk ook... en probeer deze week door te komen.... ik hoop voor je dat alles goed is!
 
heel veel sterkte maandag, ik las je bericht het lijkt me vreselijk om zo in onderzekerheid te zitten, dat je test zwanger aangeeft kan na een miskraam ook staat in de bijsluiter vaak dus ik kan je ook niet gerustellen maar ik hoop wel heel erg voor je dat alles goed mag gaan
 
Hoelang ben je Zwanger? Want de eerste maand/2 Maanden kun je nog bloed/bruin Verlies Vloeien, Omdat dat er nog uit moet komen soort van (restjes) uit baarmoeder, Maar ik kan het verkeerd hebben? sterkte Gr mamakim
 
mamakimmie: als alles goed is ben ik donderdag 7 week zwanger, maar we weten gewoon niet of het nog goed is.

verder iedereen bedankt voor de lieve reacties. het is moeilijk die onzekerheid maar ja we doen er niets aan, maar afwachten tot de echo maandag duidelijkheid kan geven.
 
hey Lotteisabel,

spannend he, maar jij weet toch dat er bij jou wel een vruchtje zit of niet?

ik ben erg moe en misselijk vooral 's avonds verder erg onzeker natuurlijk en ben heel bang dat de echo maandag niet goed is.

liefs Kaatje
 
Terug
Bovenaan